Gå til innhold

Hvordan si ifra til han som har stjelt noe?

Anbefalte innlegg

brori min skulle bytte bil en dag og han som skulle byte den spilte på min nintendo DS (jeg var ikke hjemme) og når jeg kom hjem så var spillet ikke i nintendo`n.

jeg er sikker på at det er han pga at han spilte på den sist, men han kommer i helgen igjen, hvordan skal jeg spørre han.

han bor 90mil unna meg så det er ikke bare og kjøre seg en tur til han eller :hrm:

noensom har noen tips for og ta det opp med ham slik at det virker litt tilfeldig.

det var faktisk det spillet som jeg likte best og, det var Super Mario 64DS

Takk for hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
brori min skulle bytte bil en dag og han som skulle byte den spilte på min nintendo DS (jeg var ikke hjemme) og når jeg kom hjem så var spillet ikke i nintendo`n.

jeg er sikker på at det er han pga at han spilte på den sist, men han kommer i helgen igjen, hvordan skal jeg spørre han.

han bor 90mil unna meg så det er ikke bare og kjøre seg en tur til han eller :hrm:

noensom har noen tips for og ta det opp med ham slik at det virker litt tilfeldig.

det var faktisk det spillet som jeg likte best og, det var Super Mario 64DS

Takk for hjelp

7482105[/snapback]

Si det som det er:

Vet du tok spillet mitt, bare gi det tilbake så blir jeg ikke sint.

eller

Hvor lenge skal du låne spille mitt egentlig?

Lenke til kommentar

jeg er sikker på at det er han pga at han spilte på den sist

Er dette en fyr dere kjenner eller? Vil annta at et vilt fremmed menneske, ute i bil-handel ærend, ikke begynner å tukle med duppeditter i heimen til folk. :dontgetit:

Lenke til kommentar

du: hvor lenge skal du låne spillet a?

duden: hva er det du rører om a?

du: Ikke kom med den, vi veit begge hva det gjelder!

duden: javel javel, skal ta det med neste gang.

Hvis han nekter totalt ringer du snuten, men da burde også være sikker i din sak visst ikke er du ute å kjører.

Ser på profilen din at du ikke er mer en 12 år, lykke til :)

Lenke til kommentar
takk, deter frememd JA.

men nå er det jo slik at han har liksom ødelagt bilen så han ikke kommer oppover.

tenker det er pga at han har tatt spillet og ikke vil komme opp or har tror jeg har funnet ut det tipper jeg.

7486931[/snapback]

Han bor 90 mil avgårde, dvs. han kjørte 180 mil tur/retur, for å se på bilen til broren din. Bare det blir vel kr.1500 i bensinpenger. Det kan også være årsaken til at ny tur/retur ikke frister. :hmm:

Synes at broren din burde ringe han fyr'n og fortelle at du savner spillet. Og også si at du vurderer å anmelde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...