DP Rusher Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er noen dager gammelt, men fansiden insidetwoworlds har postet et intervju med utviklerne av spillet der man får svar på en del uoppklarte ting. Kan leses her. Dette ser ut til å bli et spill som kan hamle opp med Oblivion, eller hva sier dere? Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Flott post! Har stor tro på dette spillet, til tross for at det har fått relativt lite hype. Noen Oblivion-killer blir det nok ikke, i hvert fall ikke kritikk- og salgsmessig, men de av oss som har spilt noen år vet at det ikke nødvendigvis trenger å ha så mye å si. Uansett, kanskje den beste nyheten ved spillet: Will there be level scaling in two worlds?No. Endret 12. desember 2006 av Mr.FOXHOUND Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Oj kommer det en gang i mars (ifølge gamespot)? Så forøvrig veldig interesant ut, spessielt siden jeg har fått opp interessen for slike spill etter Oblivion. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Eneste spillet som kan stille opp mot Oblivion er vel Gothic 3... Om Two Worlds er så bra som jeg håper det er, så er det vel enda et spill som Oblivion må passe seg for. Uansett holder jeg en knapp på gode gamle Elder Scrolls Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Oj kommer det en gang i mars (ifølge gamespot)? Så forøvrig veldig interesant ut, spessielt siden jeg har fått opp interessen for slike spill etter Oblivion. 7482980[/snapback] Kommer i mars ja, det bekrefter de også i intervjuet Skulle vel egentlig ha blitt sluppet i høst, men ble utsatt til 07. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Men da er det bare å spare ser ut til at mars og april måned blir gode spille måneder, med Two Worlds og GRAW2 og ikke minst PS3. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ser bra ut dette her, Gleder meg til og høre mer Lenke til kommentar
DP Rusher Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Da er også innholdet til collector's edition klart, selv om den såvidt jeg kan kun er annonsert til PC. Har masse artig innhold, så vi får satse på at den dukker opp til X360 også. Men da er det bare å spare ser ut til at mars og april måned blir gode spille måneder, med Two Worlds og GRAW2 og ikke minst PS3. 7486791[/snapback] Og for ikke å glemme Def Jam Icon Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Men da er det bare å spare ser ut til at mars og april måned blir gode spille måneder, med Two Worlds og GRAW2 og ikke minst PS3. 7486791[/snapback] Og Assassins Creed, eller ble det utsatt ? Endret 12. desember 2006 av Thomas_H Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det ble utsatt til sommer/høst 2006 tror jeg... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det ble utsatt til sommer/høst 2006 tror jeg... 7487765[/snapback] 2007 kansje? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du har nok rett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå