roy_nor Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 http://www.x2vga.com/ Selger et adapter til lar deg spille konsoll og pc (ikke samtidig ) på en pc skjerm via VGA. Dessverre selges den kun i USA så jeg lurer på om det finnes noen gode alternativer for oss nordmenn? =) Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det beste alternativet er nok å unngå slike konverteringsbokser, ville heller satset på en skjerm med f. eks. S-video eller komponentinngang. TIl Xbox 360 finnes det en egen VGA kabel tror jeg... Lenke til kommentar
roy_nor Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Det beste alternativet er nok å unngå slike konverteringsbokser, ville heller satset på en skjerm med f. eks. S-video eller komponentinngang. TIl Xbox 360 finnes det en egen VGA kabel tror jeg... 7487468[/snapback] Finnes egen VGA kabel til Xbox 360 ja, men jeg skal ha nintendo wii Går for en konv. boks, eller en japansk AV kabel: - VD-Z3 Component-to-VGA adapter. En test av VD-Z3 kan du lese her og - Wii D-Terminal AV Cable Endret 12. desember 2006 av roy_nor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå