Gå til innhold

Star Trek Legacy kommer i dag! X360.

DP Rusher

Anbefalte innlegg

Kjøpte dette spillet for under hundrelappen på Platekompaniet til xbox360.

Star Trek fan som jeg er, så var det en selvfølge å skaffe dette :!:

Har spilt et par timer og dette var ganske bra.

Jeg sliter litt med å venne meg til kontrollene, men det føles stadig bedre og jeg får bedre kontroll. Virker som et spill det tar en stund å komme inn i.

Det eneste spillet av denne typen jeg har vært borti må være Battlestar Galactia på xbox. Det var lettere å komme igang med - men som jeg husker var det høyere vanskelighetsgrad og hadde noen veldig lange oppdrag uten mulighet for å save.

Jeg spiller på "normal" og det går greit å klare de fleste oppdragene jeg har prøvd på første forsøk - men det går med en del skip :!: det er garantert rom for forbedring hos meg her....

Har merket et par bugs - grafikkmessig. ellers er det ganske flott å se på - lyd og bilde er helt ok.

Har ikke merket at du må være spesielt intressert i Star Trek for å skjønne poenget her. Kjenner selvsagt igjen en del navn og romskip.

Drømmen hadde jo vært en skikkelig fight med "The Borg" men jeg vet ikke om spillet inneholder dette - time will show.

Hittil er jeg ikke helt fornøyd - men mye på grunn av at jeg synes det er veldig mange for meg uvante funksjoner å i kontrollere. Det er også helt klart viktig å ha en strategi i de forsakjellige oppdragene i dette spillet. Bare å kjøre på er ikke den beste fremgangsmåten.

Får spille noen flere timer så får vi se. Det er uten tvil verdt ca den hundrelappen jeg betalte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...