Gå til innhold

Star Trek Legacy kommer i dag! X360.

DP Rusher

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller nei.... kanskje.

PC versjonen fikk 5.9 fra IGN

Unfortunately, some of the missions can be rather long. Since there are no checkpoints to speak of within each mission and no option to save the game during a mission (despite the readme file's assurance that you can), you may occasionally find yourself replaying an entire thirty-minute mission just because something went wrong towards the end.

Er det noe jeg hater er det ting som manglende checkpoints som beskrevet over. Og det var masse annet de klagde over og. Spørs om 360 versjonen er så mye annerledes.

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig liker jeg ikke Star Trek noe særlig, har aldri gjort. eneste som KAN få meg til å tenke på å kjøpe spillet, er at det er laget av Bethesda... Spillet ser pent ut, og er sikkert bra. Jeg må bare få med meg noen fler gameplay-videoer, så får vi se om lommeboka må gjennomgå.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Artig, har ikke sjekket opp så mye rundt dette spillet, og plutselig er det bestill-bart på play.com.

Og siden det er komt til xbox360, har jeg en mulighet til å hjernevaske mine onkelbarns hjerner med god sci-fi historie :devil:

Bare vente til det kommer til en pris under 200 kroner på play.com så er vi i gang :)

Lenke til kommentar
Prøv Klingon Academy, eller Birth of the Federation ;)

(begge gamle, men gode)

7670876[/snapback]

Hehehe har problemer nok med å finne nok tid til å spille dagens spill... Så blir neppe noen gamle spill her i gården.. Ikke har jeg en normal spille pc heller. Har kun jobb-laptop og det er ikke veldig populært å installere vilt med spill på den heller :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Eller nei.... kanskje.

PC versjonen fikk 5.9 fra IGN

Unfortunately, some of the missions can be rather long. Since there are no checkpoints to speak of within each mission and no option to save the game during a mission (despite the readme file's assurance that you can), you may occasionally find yourself replaying an entire thirty-minute mission just because something went wrong towards the end.

Er det noe jeg hater er det ting som manglende checkpoints som beskrevet over. Og det var masse annet de klagde over og. Spørs om 360 versjonen er så mye annerledes.

7482313[/snapback]

Ign gav 360-versjonen 7 fordi utviklerne har brukt tiden den ekstra tiden til å fjerne bugs og slikt, og dermed er det blitt spillbart, dog checkpoint-problemet er der ennå. Skulle nesten tro ikke det var mulig i dag...

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig liker jeg ikke Star Trek noe særlig, har aldri gjort.

7482882[/snapback]

Blasphemer!! Må Will Shatner se i nåde på deg på dommens dag ;)

7484645[/snapback]

:!:

Will shatner sitter ved perleporten og fremfører sin versjon av "rocket man" :roll:

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig liker jeg ikke Star Trek noe særlig, har aldri gjort.

7482882[/snapback]

Blasphemer!! Må Will Shatner se i nåde på deg på dommens dag ;)

7484645[/snapback]

:!:

Will shatner sitter ved perleporten og fremfører sin versjon av "rocket man" :roll:

7672529[/snapback]

William Shatner som Denny Crane i Boston Legal overgår Star Trek rollen hans.

Star Trek: Legacy suger big time. Prøvde spillet i 30 min.

Spillet fikk 5,6 av teamxbox

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...