DP Rusher Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 I hvertfall i statene... OXM har gitt det 8/10 og Gameinformer 7,75/10, men ingen av anmeldelsene er på nett foreløpig. Popper vel inn anmeldelser fra de største spillsidene i løpet av dagen, så får vi se om det blir innkjøp eller ikke Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Her må det googles! Start Trek spill til 360 og jeg har ikke fått det med meg en gang! Jeg blir jo tatt for å være nerd til vanlig. For en skam! Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Og ikke bare det, det er tilogmed laget av Bethesda. Det må jo bli bra. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Eller nei.... kanskje. PC versjonen fikk 5.9 fra IGN Unfortunately, some of the missions can be rather long. Since there are no checkpoints to speak of within each mission and no option to save the game during a mission (despite the readme file's assurance that you can), you may occasionally find yourself replaying an entire thirty-minute mission just because something went wrong towards the end. Er det noe jeg hater er det ting som manglende checkpoints som beskrevet over. Og det var masse annet de klagde over og. Spørs om 360 versjonen er så mye annerledes. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 For å være helt ærlig liker jeg ikke Star Trek noe særlig, har aldri gjort. eneste som KAN få meg til å tenke på å kjøpe spillet, er at det er laget av Bethesda... Spillet ser pent ut, og er sikkert bra. Jeg må bare få med meg noen fler gameplay-videoer, så får vi se om lommeboka må gjennomgå. Lenke til kommentar
freke Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 For å være helt ærlig liker jeg ikke Star Trek noe særlig, har aldri gjort. 7482882[/snapback] Blasphemer!! Må Will Shatner se i nåde på deg på dommens dag Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Eller nei.... kanskje.PC versjonen fikk 5.9 fra IGN 7482313[/snapback] Au! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Artig, har ikke sjekket opp så mye rundt dette spillet, og plutselig er det bestill-bart på play.com. Og siden det er komt til xbox360, har jeg en mulighet til å hjernevaske mine onkelbarns hjerner med god sci-fi historie Bare vente til det kommer til en pris under 200 kroner på play.com så er vi i gang Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Sett på 2 demo-filmer på live marketplace og det virka særdeles kaotisk.. Selv stor fan av deler av Star Trek-verden, TNG og Enterprise, men har vel tilgode å se ett eneste interessant Star Trek spill enda.. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Prøv Klingon Academy, eller Birth of the Federation (begge gamle, men gode) Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Prøv Klingon Academy, eller Birth of the Federation (begge gamle, men gode) 7670876[/snapback] Hehehe har problemer nok med å finne nok tid til å spille dagens spill... Så blir neppe noen gamle spill her i gården.. Ikke har jeg en normal spille pc heller. Har kun jobb-laptop og det er ikke veldig populært å installere vilt med spill på den heller Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Har det hjemme. Fikk det av avisa, skal anmelde det. Tragisk spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Eller nei.... kanskje.PC versjonen fikk 5.9 fra IGN Unfortunately, some of the missions can be rather long. Since there are no checkpoints to speak of within each mission and no option to save the game during a mission (despite the readme file's assurance that you can), you may occasionally find yourself replaying an entire thirty-minute mission just because something went wrong towards the end. Er det noe jeg hater er det ting som manglende checkpoints som beskrevet over. Og det var masse annet de klagde over og. Spørs om 360 versjonen er så mye annerledes. 7482313[/snapback] Ign gav 360-versjonen 7 fordi utviklerne har brukt tiden den ekstra tiden til å fjerne bugs og slikt, og dermed er det blitt spillbart, dog checkpoint-problemet er der ennå. Skulle nesten tro ikke det var mulig i dag... Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 For å være helt ærlig liker jeg ikke Star Trek noe særlig, har aldri gjort. 7482882[/snapback] Blasphemer!! Må Will Shatner se i nåde på deg på dommens dag 7484645[/snapback] :!: Will shatner sitter ved perleporten og fremfører sin versjon av "rocket man" Lenke til kommentar
Pompel Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 PC Versjonen suger bigtime! Kontroll oppsettet er portet direkte fra 360, og fungerer ekstremt dårlig på PC. og spillet er IKKE laget av Bethesda, de er bare publishere!! STOR forskjell! Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 For å være helt ærlig liker jeg ikke Star Trek noe særlig, har aldri gjort. 7482882[/snapback] Blasphemer!! Må Will Shatner se i nåde på deg på dommens dag 7484645[/snapback] Jawoll? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 For å være helt ærlig liker jeg ikke Star Trek noe særlig, har aldri gjort. 7482882[/snapback] Blasphemer!! Må Will Shatner se i nåde på deg på dommens dag 7484645[/snapback] Jawoll? 7675896[/snapback] -The nerdforce weak, in this one is. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 "ohhh! , the muppet show! aaawwww " Lenke til kommentar
dill-hole2 Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 For å være helt ærlig liker jeg ikke Star Trek noe særlig, har aldri gjort. 7482882[/snapback] Blasphemer!! Må Will Shatner se i nåde på deg på dommens dag 7484645[/snapback] :!: Will shatner sitter ved perleporten og fremfører sin versjon av "rocket man" 7672529[/snapback] William Shatner som Denny Crane i Boston Legal overgår Star Trek rollen hans. Star Trek: Legacy suger big time. Prøvde spillet i 30 min. Spillet fikk 5,6 av teamxbox Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 10. januar 2007 Del Skrevet 10. januar 2007 Star Trek: Legacy suger big time. Prøvde spillet i 30 min. Spillet fikk 5,6 av teamxbox 7679428[/snapback] Bah Får vel skaffe meg en demo av spillet eller prøve det på andre måter før jeg kjøper det. Kjipt hvis det skulle være slik som Bridge Commander var\er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå