Stigma Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Hey, Kan noen fortele meg om de har sett noen som selger molex tools og andre verktøy beregnet på å enkelt få av og på kontaktene på strømkabler osv. ? Aller helst noen i norge, men jeg tar gjerne også imot andre forslag. De neeste jeg har funnet som selger innen norge er microplex, men de har vært utsolgt for samtlige forskjellige verktøy i evigheter. EDIT: Evt. tar jeg også imot guider på hvordan samme oppgaven kan gjøres uten tools dersom det skulle eksistere noen. Min kjære PSU bare skriker etter å bli sleevet stakkar =P -Stigma Endret 12. desember 2006 av Stigma Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg kjøpte min fra FrozenCPU. bestillte masse sleeving utstyr sammen med den så da fikk jeg ikke så dyr frakt. andre som jeg har sett har solgt den er Netshop men da må du kjøpe kit og de har bare UV grønn som farge xD Lykke til Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Moxel eller ATX kontaktene du skal ha av? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Egentlig alle på PSUen bortsett fra de som kobles på hovedkortet. -Stigma Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mener også å huske at de har på Digital Impuls i oslo btw så er den jeg har universal så du kan ta av alle kontakter med den ;D Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 21. desember 2006 Del Skrevet 21. desember 2006 (endret) Noen som vet en nettbutikk i norge som selger pin-uttager-kit til molex, atx 20pin, P4 og floppy?? Takker for alle svar Endret 21. desember 2006 av hYLeAPe Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Les da for svarte Microplex selger men er utsolgt... FrozenCPU selger meget gode men frakt kan være litt dyrt... slipper toll da så er ikke noe stess Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Noen som vet en nettbutikk i norge som selger pin-uttager-kit til molex, atx 20pin, P4 og floppy?? Takker for alle svar 7553184[/snapback] NORGE......og har på lager.....sorry vis det blei utydelig Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Norge ja... fint land det, synd at du må ha det inn med t-skje at det ikke er noen nettbutikker i norge utenom Microplex som selger! men som du sikkert har fått med deg så er de tomme. binders og/eller liten skrutrekker funker til nød! men det beste er å faktisk ha noe som er laget for formålet! Digital Impuls i oslo har, men du vil ha nettbutikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 2. januar 2007 Del Skrevet 2. januar 2007 Jeg bruker bare en binders jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå