myztical Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i dette spillet billig?? Er snart jul og har dårlig råd... Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Samboeren min er også hekta på Viva Pinata Har vært lur. Begynte forsiktig med å gi henne en DS (dvs. vi "ga hverandre" hver vår DS ), og nå er til og med de skumle 360 kontrollene lette å håndtere! Fra, "Jeg klarer ikke å bruke sånne..." som hun sa hver gang jeg spurte om hun ville prøve, til "For å få frem spaden kan du bare trykke opp på det styre-greiene, istedet for å bruke menyen!"... Jeg fikk gameplay-tips av dama mi (Viva Pinata). Hvor kult ekke det? Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Samboeren min er også hekta på Viva Pinata Har vært lur. Begynte forsiktig med å gi henne en DS (dvs. vi "ga hverandre" hver vår DS ), og nå er til og med de skumle 360 kontrollene lette å håndtere! Fra, "Jeg klarer ikke å bruke sånne..." som hun sa hver gang jeg spurte om hun ville prøve, til "For å få frem spaden kan du bare trykke opp på det styre-greiene, istedet for å bruke menyen!"... Jeg fikk gameplay-tips av dama mi (Viva Pinata). Hvor kult ekke det? 7487935[/snapback] Hehe - dama mi prøvde seg en gang på en kamp Fifa (WC06), men klagde over både det ene og det andre... Utrolig hvor fort hun lærte seg å bruke kontrolleren når hun hadde interesse for det. Og gameplay-tips ja, på disse få dagene har hun nesten blitt ett vandrende Viva Piñata-leksikon Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Flott innlegg! Har ikke gått til anskaffelse av spillet enda, men nå fikk jeg veldig lyst! Men vennegjengen og familien er jeg redd har nok med Wii-en allerede. Og jeg som ville spille Zelda..? Mora mi er jo bedre enn meg i bowling. Lenke til kommentar
360Wii Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Opprettet ny xbox live konto til samboeren nå Får vi se om hun liker det Endret 12. desember 2006 av 360Wii Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er i alle fall et spill som appellerer til til en bredere gruppe. Et sårt tiltrengt spill til Xbox 360 imo. Fint at Microsoft prøver, og lykkes Lenke til kommentar
Bone Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Leste denne tråden når den kom ut... Koseligste tråden, ever.. Og, jeg var på butikkrunde i dag, og tenkte jeg skulle kjøpe spillet, jeg også.. for jeg elsker sånne små søte dyr, og ikke minst; Rare.. Men, det var to grunner som fikk meg til å småstoppe litt.. 1) ALLE SNAKKER NORSK? 2) Er det sånn Sims -spill? Takk, takk! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Alle kan snakke norsk, men om du heller vil at de skal snakke engelsk går det også helt fint Har ikke prøvd spillet selv, men det virker mer som en byggesimulator (ala Sim City) enn The Sims. Lenke til kommentar
grrcarl Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Jepp, alle snakker norsk. Men ved å endre system-språket på 360'n din til engelsk vil de snakke engelsk i stedet. Var en tråd om det her på forumet for kort tid siden. Selv synes jeg det bare blir ekstra hysterisk med norsk tale. (Noen av karakterene i spillet kan dog bli ganske slitsomme, heldigvis kan man skippe gjennom alt av dialoger om man vil ) edit: English and Norwegian, norsk og engelsk. Urk. Endret 12. desember 2006 av websheriff Lenke til kommentar
myztical Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Snakker de norsk på Viva Pinata?? Så utrolig bra for unga mine.. Har 2 på 3 og 5 som ikke skjønner engelsk enda... hehe Da må jeg jo få tak i det spillet fort som fy.. Noen som selger det?? Send PM Lenke til kommentar
360Wii Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Synes Norsk er veldig bra. Mye prating og med Norsk slipper man å lytte til hva som blir sagt Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. desember 2006 Del Skrevet 18. desember 2006 Sålangt har hun oppnådd 300 i gamerscore (15 achievements - blandt annet å ha spilt i over 10 timer...) Jeg fikk rundt 400 GP noen timer før jeg fikk 10 timer merket Jeg banka kjerringa di i Viva Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 18. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 18. desember 2006 Hehe, hun var kanskje litt treg i begynnelsen - ganske logisk siden "spill" var fremmedord for henne Hun er forsåvidt blitt level 51 nå... 35 / 50 achievements... Jeg ligger LANGT etter... :S Lenke til kommentar
Fredrikrd Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei, hvordan får jeg de til å snakke norsk på Viva Pinata? På min 360 så kan jeg ikke velge norsk som systemspråk, jeg har derfor valgt engelsk, og dermed snakker de engelsk. 7488390[/snapback] Lenke til kommentar
TheScorp Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 Hei, hvordan får jeg de til å snakke norsk på Viva Pinata? På min 360 så kan jeg ikke velge norsk som systemspråk, jeg har derfor valgt engelsk, og dermed snakker de engelsk. 7488390[/snapback] 7585650[/snapback] Tror ikke det er systemspråket du setter, men all lokalverdiene til Norsk. Så ordner det seg. (Klokke, sone, plassering osv.) Norsk er vel faktisk ikke tilgjengelig som systemspråk tror jeg? Lenke til kommentar
zeox Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 argh! all denne snakken om Viva gjør meg gal! jeg vil ha det nå! . Skal kjøpe meg en 360 så fort jeg får dimmepenger, og da blir viva piñata blandt de første spillene. gleder meg Lenke til kommentar
magiXen Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jeg lurer på hva er det Viva Pinata greine? hva går spillet utpå? multiplayer? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 jeg lurer på hva er det Viva Pinata greine? hva går spillet utpå? multiplayer? 7595879[/snapback] http://gamer.no/omtale/xbox_360/viva_pinata/34116 Lenke til kommentar
hmz Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ser koselig ut syns jeg, nesten slik at jeg må kjøpe det selv Men er det lett å runde spillet? Er det maange timer med "kosespilling" ( ) eller er det slik at du er ferdig med det på bare et par timer? Lenke til kommentar
anolop Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Ser koselig ut syns jeg, nesten slik at jeg må kjøpe det selv Men er det lett å runde spillet? Er det maange timer med "kosespilling" ( ) eller er det slik at du er ferdig med det på bare et par timer? 7596770[/snapback] Så vidt heg har forstått, er dette et drøyt spill som skal spilles for hele familien og er som du sier "kosespilling". De snakker jo også om 10-timers merket, så jeg tror ikke dette er ett spill du bare kan pløye over Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå