Gå til innhold

Viva Piñata: Advarsel!


avtrekkeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samboeren min er også hekta på Viva Pinata :p

 

Har vært lur. Begynte forsiktig med å gi henne en DS (dvs. vi "ga hverandre" hver vår DS ;)), og nå er til og med de skumle 360 kontrollene lette å håndtere! Fra, "Jeg klarer ikke å bruke sånne..." som hun sa hver gang jeg spurte om hun ville prøve, til "For å få frem spaden kan du bare trykke opp på det styre-greiene, istedet for å bruke menyen!"... Jeg fikk gameplay-tips av dama mi (Viva Pinata).

 

Hvor kult ekke det? :D

Lenke til kommentar
Samboeren min er også hekta på Viva Pinata :p

 

Har vært lur. Begynte forsiktig med å gi henne en DS (dvs. vi "ga hverandre" hver vår DS ;)), og nå er til og med de skumle 360 kontrollene lette å håndtere! Fra, "Jeg klarer ikke å bruke sånne..." som hun sa hver gang jeg spurte om hun ville prøve, til "For å få frem spaden kan du bare trykke opp på det styre-greiene, istedet for å bruke menyen!"... Jeg fikk gameplay-tips av dama mi (Viva Pinata).

 

Hvor kult ekke det? :D

7487935[/snapback]

 

Hehe - dama mi prøvde seg en gang på en kamp Fifa (WC06), men klagde over både det ene og det andre... Utrolig hvor fort hun lærte seg å bruke kontrolleren når hun hadde interesse for det.

 

Og gameplay-tips ja, på disse få dagene har hun nesten blitt ett vandrende Viva Piñata-leksikon :p

Lenke til kommentar

Leste denne tråden når den kom ut...

 

Koseligste tråden, ever.. :love:

 

Og, jeg var på butikkrunde i dag, og tenkte jeg skulle kjøpe spillet, jeg også.. for jeg elsker sånne små søte dyr, og ikke minst; Rare..

 

Men, det var to grunner som fikk meg til å småstoppe litt..

 

1) ALLE SNAKKER NORSK? :ohmy:

 

2) Er det sånn Sims -spill?

 

 

Takk, takk! :)

Lenke til kommentar

Jepp, alle snakker norsk. Men ved å endre system-språket på 360'n din til engelsk vil de snakke engelsk i stedet. Var en tråd om det her på forumet for kort tid siden.

 

Selv synes jeg det bare blir ekstra hysterisk med norsk tale. (Noen av karakterene i spillet kan dog bli ganske slitsomme, heldigvis kan man skippe gjennom alt av dialoger om man vil ;) )

 

edit: English and Norwegian, norsk og engelsk. Urk.

Endret av websheriff
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hei, hvordan får jeg de til å snakke norsk på Viva Pinata? På min 360 så kan jeg ikke velge norsk som systemspråk, jeg har derfor valgt engelsk, og dermed snakker de engelsk.

7488390[/snapback]

7585650[/snapback]

 

Tror ikke det er systemspråket du setter, men all lokalverdiene til Norsk. Så ordner det seg. (Klokke, sone, plassering osv.) Norsk er vel faktisk ikke tilgjengelig som systemspråk tror jeg?

Lenke til kommentar
Ser koselig ut syns jeg, nesten slik at jeg må kjøpe det selv :p

 

Men er det lett å runde spillet? Er det maange timer med "kosespilling" ( ;) ) eller er det slik at du er ferdig med det på bare et par timer?

7596770[/snapback]

Så vidt heg har forstått, er dette et drøyt spill som skal spilles for hele familien og er som du sier "kosespilling". De snakker jo også om 10-timers merket, så jeg tror ikke dette er ett spill du bare kan pløye over ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...