Mr.FOXHOUND Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Noen som husker dette bildet fra sikkerhetsmanualen til Wii? Vel, her har dere virkelighetsversjonen: :!: Link Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 HAHAHA såg vondt ut men:P, hun vil nok aldri sitta med vennen/vennina si etter det uhellet. Hun har vertfall lært seg å ikke sitte ved siden av den personen som spiller Wii, da kan det gå hardt for seg Skulle satt opp et skilt : Beware Of The Wiimote, it can really hurt you, STEP BACK "ler enda " Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Haha, utrolig. Ser for meg en strøm av ulykkesrapporter som følge av Wii i tida som kommer. Juleferie og masse fester med Wii-spilling på nachspiel etterpå vil nok ha sin virkning. Selv skal jeg aldri spille Wii sammen med noen uten å bruke en sånn: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 12. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hahaha. Hadde liksom tenkt å skaffe Wii til neste år ilag med eit par kompisa og ha eit par nice vors og nachspiel. Endring i planane ang siste delen iallefall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Gizmodo hadde en råbra overskrift til denne historien Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 hahaha... Spilte akkurat noen runder Wii Tennis, og en kamerat klokka til meg SKIKKELIG! au.. Men faen så moro det er. Lenke til kommentar
freke Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Men var det et uhell, eller et "uhell"? Hehe Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Wii, nå kan jeg skade vennene mine men være uskyldig samtidig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå