Dead_Rabbit Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Skjønner ikke hva folk klager på. Ingen som tvinges til å feire jul, og om det er plagsomt at man har fri, kan man sikkert gjøre ekstra med lekser, evt. ta med seg arbeid hjem fra jobben. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg vil gjerne være med på å finne alle de positive aspektene ved en høytid og snu dem til det negative, og dermed fjerne gleden til alle som ikke er like kjip som meg. Kanskje jeg stjeler julegaver fra fattige barn senere? :sleve-smiley: Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Skjønner ikke hva folk klager på. Ingen som tvinges til å feire jul, og om det er plagsomt at man har fri, kan man sikkert gjøre ekstra med lekser, evt. ta med seg arbeid hjem fra jobben. 7567103[/snapback] Det er ingen som tvinger folk som liker jula til å hoppe inn og lese denne tråden heller. Og.. Jula er overalt. En kan omtrent ikke unngå det. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Skjønner ikke hva folk klager på. Ingen som tvinges til å feire jul, og om det er plagsomt at man har fri, kan man sikkert gjøre ekstra med lekser, evt. ta med seg arbeid hjem fra jobben. 7567103[/snapback] Det enkelte folk klager på, er at det blir tatt som en selvfølge at alle skal være glade i jula. Noen har dårlige minner fra juletidene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Skjønner ikke hva folk klager på. Ingen som tvinges til å feire jul, og om det er plagsomt at man har fri, kan man sikkert gjøre ekstra med lekser, evt. ta med seg arbeid hjem fra jobben. 7567103[/snapback] Det enkelte folk klager på, er at det blir tatt som en selvfølge at alle skal være glade i jula. Noen har dårlige minner fra juletidene. 7567128[/snapback] Og det motparten reagerer på er hvor bitter disse menneskene virker på de som ikke har det jævlig, og måten de prøver å dra ned resten på med "julen suger" og lignende. Det kommer veldig lite godt av furting, annet enn å dra seg selv og andre ned. Slik oppførsel burde ikke oppmuntres. Endret 24. desember 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Skjønner ikke hva folk klager på. Ingen som tvinges til å feire jul, og om det er plagsomt at man har fri, kan man sikkert gjøre ekstra med lekser, evt. ta med seg arbeid hjem fra jobben. Jo, gamlingene er pissed off nok fra før. Har ikke tenkt å gi dem enda en grunn til å mase ved å ditche den 7 timers laaaaaaaange og grusomt kjedelige 'julefeiringa' med familien. 6 unger som løper rundt og skriker og 15 gamlinger som sitter å snakker om jobb, penger, midtøsten politikk og bryr meg mitt i ryggen. Men "jeg må tilbringe litt tid med familien". Takler ikke at det falske pisset. Hadde aldri snakket med noen av dem hvis de ikke var familie. men jeg skal jeg liksom være bestevenner med dem bare fordi vi er i slekt? 1 Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Og det motparten reagerer på er hvor bitter disse menneskene virker på de som ikke har det jævlig, og måten de prøver å dra ned resten på med "julen suger" og lignende. Det kommer veldig lite godt av furting, annet enn å dra seg selv og andre ned. Slik oppførsel burde ikke oppmuntres. 7567130[/snapback] Vel. Jeg stiller meg forholdsvis nøytral her jeg, skjønner de som hater julen, og skjønner de som elsker den. Skal bare la dere krangle i vei her inne. Kommer aldri til å bli enighet her uansett. De som furter, furt i vei, bare ikke la det gå utover andre, og ikke prøv å overbevis folk om at jula suger. De som prøver å få alle til å like jula, drit i det. Noen liker ikke jula, på samme måte som at noen ikke liker negre. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Skjønner ikke hva folk klager på. Ingen som tvinges til å feire jul, og om det er plagsomt at man har fri, kan man sikkert gjøre ekstra med lekser, evt. ta med seg arbeid hjem fra jobben. Jo, gamlingene er pissed off nok fra før. Har ikke tenkt å gi dem enda en grunn til å mase ved å ditche den 7 timers laaaaaaaange og grusomt kjedelige 'julefeiringa' med familien. 6 unger som løper rundt og skriker og 15 gamlinger som sitter å snakker om jobb, penger, midtøsten politikk og bryr meg mitt i ryggen. Men "jeg må tilbringe litt tid med familien". Takler ikke at det falske pisset. Hadde aldri snakket med noen av dem hvis de ikke var familie. men jeg skal jeg liksom være bestevenner med dem bare fordi vi er i slekt? 7567146[/snapback] Noen ganger må man gjøre ting man ikke liker, eller være med mennesker man ikke kan fordra - aksepter det. Det hjelper i hvertfall ikke å furte. Gjør heller det beste ut av det. Endret 24. desember 2006 av Stish Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Akseptere noe som er helt på tryne? No way. 1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Akseptere noe som er helt på tryne? No way. 7568501[/snapback] Å tilbringe tid med familien er ikke på tryne! :surprised-and-shocked-smiley: Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Å kjede seg i 7 timer sammen med en gjeng kjedelig folk på en av de dagene i året hvor man skal kose seg et på tryne. Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Julenissen ler av slike som deg. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Å kjede seg i 7 timer sammen med en gjeng kjedelig folk på en av de dagene i året hvor man skal kose seg et på tryne. 7568663[/snapback] Kjedelig at du ikke setter pris på familien din mens de er her, de vil ikke alltid være her vet du. Jeg tenker ofte tilbake og angrer på tid jeg skulket unna med bestemoren min, da jeg aldri kommer til å se henne igjen. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Å kjede seg i 7 timer sammen med en gjeng kjedelig folk på en av de dagene i året hvor man skal kose seg et på tryne. 7568663[/snapback] Get drunk. Jeg, for min del, syns jula skal tilbringes med familien. Er såpass sjelden vi er samla hele flokken så. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 Jeg har merkelige verdier, I know... Kanskje når en av dem dauer så blir jeg en forandret mann. Men tviler på det. Har bare aldri forstått hvorfor man skal være så glad i familien og automatisk like å være dem. Er jo bare vanlige kjedelige folk som jeg snakker med i 2 sekunder med. "Hvordan går det", "Hva driver du med?", the end. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 24. desember 2006 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) Helt enig Scarface, vi snakker som regel med familien en gang i året, og det er når vi møtes for å levere pakker, det er bare været-snakk, og det er grusomt. Gleder meg strengt talt ikke for å se dem, det er bare bestemoren min som er kul, hun er så snill og grei Jeg synes det er gøy å åpne de gavene vi får, men ellers er det bare en vanlig ferie der vi pynter. De er bare ukjente folk som vi er i slekt med, skulle nok vært mer med dem, men nei takk.. Endret 24. desember 2006 av Bruktbilen11 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2007 Siden Juletrådene har begynt å strømme på så synes jeg det var på høy tid å bumpe denne også. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Et godt valg, L4r5. Litt god, gammeldags misantropi er på tide føler jeg. Lenke til kommentar
edge Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Jeg er vel det som kan kalles en julehater. Mest fordi jeg sannsynligvis må jobbe i romjula Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. oktober 2007 Del Skrevet 29. oktober 2007 Gruer meg til julaften allerede. Hadde det ikke vært for at jeg ikke for gaver hvis jeg ikke møter opp, ville jeg blitt hjemme. Krampe-hyggelige slektinger oppover øra Hvis jeg ikke har sett ett menneske på ett år, kan jeg ikke skjønne hvorfor man absolutt må møtes denne dagen, når man tydligvis ikke har vært noe interesert i kontakt resten av året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå