loathsome Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) -laget nytt emne pga. lettere navigasjon med mobiltelefon- Endret 12. desember 2006 av loathsome Lenke til kommentar
slempike Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Hei! Har også Asus P5B. Har samme problem. Alt nytt av hardware. OCZ Modstream 520 burde levere nok strøm til Asus P5B, X1950XTX,E6600,2GB 800Mhz Geil Vet at skjermkortet funker. For det har jeg testa.Anntar at det ikke er no galt med minnet. Må være hovedkort eller cpu som er gåent. Og jeg tror det er hovedkortet. Får se om jeg bestiller meg hovedkort fra Gigabyte senere Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2006 Hei, slempike! Har nå løst alle mine problemer. Er du sikker på at du ikke har samme feilen som jeg beskriver her?: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=681406 Lenke til kommentar
slempike Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hjertelig for den loathsome! Jeg brukte slike avsstandshylser ja, men i dem vare plassert feil (min feil på en måte.) Har prøvd å skru alt opp utenfor kabinettet. Men fortsatt samme problem. Har cpu med boxed vifte. Vet ikke om jeg skal prøve å installere alt på nytt eller Lenke til kommentar
Elveg_rd Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ja, selvfølgelig står 12V pluggen i. har bygget pcer i mange år nå, så det ville vært et direkte flaut problem. Hvordan kan jeg sjekke om ledningen leverer strøm? Jeg mener å huske at cpuen ble varm før (startet) men nå virker det ikke som om den får strøm eller noe i det hele tatt. Takk for hjelpen dere :-) 7484546[/snapback] For å finne ut om den får strøm må du måle med et Volt-meter Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2006 Da har nøyaktig samme problem oppstått. Skulle rydde litt i kabinettet, gjorde ikke noe gale og når jeg skulle slå på PCen igjen - jepp, samma skitt. Er ganske så sikker på at det er PSUen denne gangen også, da jeg ikke får noen hovedkort e.l til å funke. Får heldigvis enda en på garantien - hva i alle kan det være? Er en Tagan 430W om noen lurer. Takk for svar. Lenke til kommentar
slempike Skrevet 23. desember 2006 Del Skrevet 23. desember 2006 Bytta hovedkort. Kjører nå Asus P5W HD Deluxe. Alt funker. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 23. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2006 Kjøpte du et nytt ett, eller var det noe garantigreier? Er uansett sikker på at det ikke er HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå