Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

krise! noe er ødelagt! (hovedkort?)


Anbefalte innlegg

hei. kjøpte meg en ny cpuvifte, og monterte denne uten problemer. Alt ser fint ut. nå er det umulig å bruke pcen, jeg får INGENTING opp på skjermen men vifter, harddisk, lys, skjermkort osv kjører fint. Har prøvd utrolig alt. og da mener jeg absolutt alt jeg og mine venner kan. en ting jeg har merket er at cpuen ikke blir varm i det hele tatt. kjørt den uten vifte for å teste, og etter 5 min med..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, selvfølgelig står 12V pluggen i. har bygget pcer i mange år nå, så det ville vært et direkte flaut problem. Hvordan kan jeg sjekke om ledningen leverer strøm? Jeg mener å huske at cpuen ble varm før (startet) men nå virker det ikke som om den får strøm eller noe i det hele tatt. Takk for hjelpen dere :-)

Lenke til kommentar

Sikker på at strømforsyningen er kraftig nok til å kjøre alle delene? Det kan være den har ligget og vippet på grensen til maks, og etter du installerte den nye CPU kjøleren, kan den bittelille ekstra wattbiten være nok (Selv om jeg tviler på det) DU kan jo også prøve med en annen strømforsyning, siden det kan være noe gale med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...