AMDXP Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Folkens sjekk dette! Jeg skulle finne ut om mitt Nokia N73 batteri var ekte på denne nettsiden: http://www.nokia.no/support/setup/battery_hologram.php Det svaret jeg fikk var: Kan dere sjekke deres batteri og fortelle hvilken resultat dere får? Burde jeg kontakte nettbutikken der jeg kjøpte mobilen? PS: Mitt batteri følgte med mobilen når jeg kjøpte den. Endret 11. desember 2006 av AMDXP Lenke til kommentar
sforum Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 "Godkjenning vellykket Koden er gyldig. Takk for at du sjekket batteriet ditt!" Lenke til kommentar
AMDXP Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Flott at din gikk igjennom! Hvor kjøpte du din nokia? hvilken modell har du? Lenke til kommentar
sverre_stang Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Fikk også denne: "Godkjenning vellykket Koden er gyldig. Takk for at du sjekket batteriet ditt!" kjøp på QXL, etter en messe.... Lenke til kommentar
frowen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Mitt er også godkjent. N80 kjøpt orginal Lenke til kommentar
sforum Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Flott at din gikk igjennom! Hvor kjøpte du din nokia? hvilken modell har du? 7486242[/snapback] 6280 kjøpt på shop.netcom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå