Gå til innhold

Fornøyd med Ar-Data!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det forundrer meg også dette , med en gang en person er så uheldig å glemme en bokstav så får han så det holder men en fjortis kan skryte dagene lange om maskiner som pappa her betalt alt for .

 

Skulle jeg si hvordan jeg har opplevet http://www.ardata.no så langt så har det vert litt opp og ned men så er jeg også 34 år gammel og har handlet der for noen kroner jeg selv har tjent opp og samtidig så klager jeg ikke med en gang noe ikke fungerer. Ser i det minste etter om jeg har gjort en feil først eller de muligens har glemt å si ifra om noen ting som ........

Lenke til kommentar

Jeg beklager på det sterkeste til de som ikke skjønte hva jeg mente at jeg glemte en bokstav.

 

Jeg tror Ardata og Psdata har samme design er fordi de har samme "utvikler". Samme selskapet som har laget sidene.

 

Veldig få butikker som selger datautstyr rundt om i ledet, om man ser bort fra Elkjøp o.l

Lenke til kommentar

Må si meg enig i det trulsta sier om ARdata, det er en kjempe butikk. Så god service har jeg ikke vert borte i før. Kjøpte min 1ghz athlon, tnt2, 30gb, 8xdvd der for over et år siden.

 

Det var noe gærnt med hardware i maskinen, etter flere ganger inne på service (forksjellige problem hver gang) så endte jeg opp med en 1200mhz, geforce 2 mx, 30gb7200rpm (5400 før) 12x8x32 brenner 256mb minne (istede for 128).

 

Hardware messigt var jeg uheldig med min maskin, men det gjorde ARdata noe med uten problem. Som dere ser så hadde maskinen min forandret seg endel, det var ikke noe problem å få dem til å gjøre noe.

 

"om det er noe du ikke er fornøyd med så får du bare si ifra" sa en som hadde servicen, det viste seg i mitt tilfelle å vere rett. Jeg fikk geforcet fordi jeg syntest TNT kortet fikk få 3dmarks.

 

Jeg synest ARdata er en kjempe bedrift og fortjener støtte, jeg skal vertfall kjøpe min neste maskin derifra.

 

[ Denne Melding var redigert av: troyel på 2002-11-19 21:52 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...