trulsta Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Neste gang dere planlegger å bestille en, vare bør dere ta turen innom http://www.ardta.no. Dette gjelder spesielt om du befinner deg i Møre Og Romsdal hvor de holder til. De er villig til å hjelpe, og stiller alltid med et smil om munnen. De har kjempe god service og er lokale! Lenke til kommentar
asad Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 he he... og du er bare en tilfeldig kunde? Du kunne ha lagt ut en link som funker da.. Lenke til kommentar
Aurelius Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Greit å komme med litt gode kommentarer om databutikker da, men hørtes litt ut som litt "snikreklame". Hva med å forklare hvorfor de er så bra? Foresten, linken fungerer ikke. Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 ehh er dere dumme ?..ikke for å være frekke..men tenk litt...det er data språk vi snakker om...kanskje ardta.no skal være ardata.no ?? :razz: :razz: :razz: Lenke til kommentar
Konge Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det forundrer meg også dette , med en gang en person er så uheldig å glemme en bokstav så får han så det holder men en fjortis kan skryte dagene lange om maskiner som pappa her betalt alt for . Skulle jeg si hvordan jeg har opplevet http://www.ardata.no så langt så har det vert litt opp og ned men så er jeg også 34 år gammel og har handlet der for noen kroner jeg selv har tjent opp og samtidig så klager jeg ikke med en gang noe ikke fungerer. Ser i det minste etter om jeg har gjort en feil først eller de muligens har glemt å si ifra om noen ting som ........ Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Er det bare meg eller virker masse av denne siden som en ren rip-off fra systemet til PSData. Synes allt nesten er helt likt jeg... Ellers var jo siden prismessig ok(+/-). Ikke noe spesielt billig, men et greit alternativ siden jeg bor i Møre og Romsdal... Rettet link er da, for de som ikke skjønte det ARData.no Lenke til kommentar
Aurelius Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hepp. Selvfølgelig skjønte jeg at linken ikke funket Men du sier noe, designet er helt likt psdata.no. Bruker de kanskje samme designer? Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Jeg beklager på det sterkeste til de som ikke skjønte hva jeg mente at jeg glemte en bokstav. Jeg tror Ardata og Psdata har samme design er fordi de har samme "utvikler". Samme selskapet som har laget sidene. Veldig få butikker som selger datautstyr rundt om i ledet, om man ser bort fra Elkjøp o.l Lenke til kommentar
kosh Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 joa..grei nok butikk,dersom du er desp og ikkje kan vente på å få i posten,og servicen er ok. Men er litt for dyrt... Lenke til kommentar
darkchild Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Angående designet: grunnen til at psdata og ardata ligner er sannsynligvis bare pga av begge bruker hattelco som leverandør (noe ala norkom). tror de har en ferdig mal kunder kan bruke. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 NEI DÆVEN!!! arg jeg som har bestilt i all evighet fra komplett databutikken osv og lagt ut flere tusen i porto til sammen og så har jeg pika med en webshopper 10-15 minutts kjøretur fra der jeg bor går det ann å føle seg mer dum... som ikke det er nok så var de billig også! Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Må si meg enig i det trulsta sier om ARdata, det er en kjempe butikk. Så god service har jeg ikke vert borte i før. Kjøpte min 1ghz athlon, tnt2, 30gb, 8xdvd der for over et år siden. Det var noe gærnt med hardware i maskinen, etter flere ganger inne på service (forksjellige problem hver gang) så endte jeg opp med en 1200mhz, geforce 2 mx, 30gb7200rpm (5400 før) 12x8x32 brenner 256mb minne (istede for 128). Hardware messigt var jeg uheldig med min maskin, men det gjorde ARdata noe med uten problem. Som dere ser så hadde maskinen min forandret seg endel, det var ikke noe problem å få dem til å gjøre noe. "om det er noe du ikke er fornøyd med så får du bare si ifra" sa en som hadde servicen, det viste seg i mitt tilfelle å vere rett. Jeg fikk geforcet fordi jeg syntest TNT kortet fikk få 3dmarks. Jeg synest ARdata er en kjempe bedrift og fortjener støtte, jeg skal vertfall kjøpe min neste maskin derifra. [ Denne Melding var redigert av: troyel på 2002-11-19 21:52 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå