Cutthroat Bill Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hva synes dere om bart? Kult / Ukult? 7488580[/snapback] Lang, flettet bart kan være stilig, men jeg foretrekker skjegg. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Ok bare negativ respons igjen, fitte heller dette gidder jeg ikke mer! jævla bøgs hele gjengen... Takk til Dna og Mr_Razer for eneste posetiv respons.. Skjegget er vekk... Slik ser det ut nå... Glatt som en barnerompe Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ok bare negativ respons igjen, fitte heller dette gidder jeg ikke mer! jævla bøgs hele gjengen...Takk til Dna og Mr_Razer for eneste posetiv respons.. Skjegget er vekk... Slik ser det ut nå... Glatt som en barnerompe 7488762[/snapback] Hvorfor tok du ikke bare bildet med den bildekvaliteten FØR du "barberte" deg? Siden du absolutt mener du hadde skjegg.. Herregud. Patetisk. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Haha, det her tar kaka. :--------D Stå på, kjemp for din sak axzter, så får vi mye morro framover. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Haha, det her tar kaka. :--------D Stå på, kjemp for din sak axzter, så får vi mye morro framover. 7488802[/snapback] Hehe, herregud. Han har jo ikke skjeggstumper enngang Mye bedre å si at man ikke har skjegg, enn å si at man har, og poste ett utrolig dprlig laget Photoshop/Paint? bilde.. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Denne tror jeg blir husket en stund framover. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Denne tror jeg blir husket en stund framover. 7488840[/snapback] Jeg er spent på svaret ifra han da. :!: EDIT: Men kan jo ikke klage, har er bilde av skjegget mitt da. Skjegg.bmp Endret 12. desember 2006 av Ilsaldur Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det meste her er ikke engang om skjegg. Like mye on topic her som at skjegget i førstepost er ekte. Denne tråden kunne hatt potensiale med litt mer seriøsitet for de med skjegg. Kanskje da en ide at en med skjegg oppretter en slik og har en informativ førstepost. Denne stenges, det er ikke fordi jeg er skjeggløs og gretten, skjegg klør uansett for mye. Vakt settes ut, jeg håper folk fikk seg en god latter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg