pOOf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det har seg slik at jeg kjøpte en mobiltelefon veldig billig, med et abbonemang med en relativt dyr månedsavgift. Beregnet likevel at dette ville bli billigere enn å kjøpe telefonen uten binding. Men nok om det. Dette er bare noe jeg kom på. Kan det gå an at jeg skaffer meg et annet SIM-kort, fra en annen operatør med veldig billige priser, og får det samme nummeret som jeg har på det andre SIM-kortet? Altså, jeg tenker ikke og portere nummeret, men å få tom SIM-kort med det samme nummeret. Sånn at jeg bruker det billige kontantabbonemanget, og bare betaler ned til bindingen er over på det andre abbonemanget. Noen som vet? Lenke til kommentar
Loko Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Det funker ikke. Du må nok belage deg på et nytt nummer i såfall Lenke til kommentar
glosi Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 du kan sjekke hvor lenge det er igjen av bindingstiden og høre med teleoperatøren hvor mye det koster å bryte bindingen. i noen tilfeller kan dette lønne seg. Hvertfall om du ringer mye. Da vil et billig abb være lurere for deg. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Men takk for svar uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå