Jolo Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei. Jeg har laget en flash meny (funnet på internett og redigert) som jeg skal ha på hjemmesiden min. Men problemet er at når jeg tar musa over knappene så skal fargene bytte. Dette gjør de, men hvist du holder over teksten så gjør den ikke. Et annet problem et at det bare er teksten som funker som link, og ikke hele knappen. her er en link til flashfila flashfila Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) får ikke sett på den.. adblocker tok den for reklame fix it? edit: for lat til å disable den manuelt+skal vel ikke trenge det? Endret 11. desember 2006 av ZeS Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 får ikke sett på den..adblocker tok den for reklame fix it? edit: for lat til å disable den manuelt+skal vel ikke trenge det? 7480891[/snapback] Du har vell sikkert fjernet all reklame fra home.no Da nytter det ikke for meg uansett hva jeg gjør Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Kom fram hos meg i Opera ihvertfall. Hvis du hadde lagt ut noe kode hadde det vel vært enkelere? Lenke til kommentar
ZeS Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du har vell sikkert fjernet all reklame fra home.noDa nytter det ikke for meg uansett hva jeg gjør 7480915[/snapback] har ikke gjort noe som helst jeg den fjerner alt den tror er reklame, helt av seg selv Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Kan jo ikke være så mye problem da Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ser ut som du har to knapper, en med teksten i, og en med bakgrunnsfargen. Ta heller å legg begge i samme movieclip. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 13. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2006 Her er filene om noen vil fikse de for meg Flashfilene Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Jeg får ikke åpnet flash filen, unexpected file format. Tror det er fordi jeg har Flash MX Version 7.2. Uansett, du må markere hele området som skal være "Hit" og ikke bare teksten som er clickbar. Dvs. i Flash når man lager 'buttons' så er det: Insert --> New Symbol --> Button. Og der vil du se : Up, Over Down Hit. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 16. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2006 Jeg får ikke åpnet flash filen, unexpected file format.Tror det er fordi jeg har Flash MX Version 7.2. 7503248[/snapback] Har "laget" de i Macromedia Flash 8 Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Da kan du jo Exportere det til min version, så kan jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå