Gå til innhold

Sapphire Radeon X1650PRO er det noe å satse på?

_dAwn_

Anbefalte innlegg

Har et x850 et eller anna kort som er over året. Og det kan nok være tid å skifte det ut. Men vil ikke bruke så mye penger på det. Så kom jeg over dette på komplett. Det er jo forsåvidt rimelig. Men er det bra? Eventuelt mye bedre enn det jeg har? Det jeg spiller er BF2, NWN2 og Warhammer mark of chaos. De fungerer greit. Men kunne godt tenkt meg å sette opp grafikken en del. Eller burde jeg vente og legge mer penger i nytt skjermkort?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et x850 et eller anna kort som er over året. Og det kan nok være tid å skifte det ut. Men vil ikke bruke så mye penger på det. Så kom jeg over dette på komplett. Det er jo forsåvidt rimelig. Men er det bra? Eventuelt mye bedre enn det jeg har? Det jeg spiller er BF2, NWN2 og Warhammer mark of chaos. De fungerer greit. Men kunne godt tenkt meg å sette opp grafikken en del. Eller burde jeg vente og legge mer penger i nytt skjermkort?

7480675[/snapback]

Det blir heller dårlig oppgradering det der ja. :no: Det blir faktisk en nedgradering. Vil tro X850 kortet ditt er 15-20% bedre enn X1650pro.

Skal du få til noe oppgradering å snakke om bør du finne et X1900GT eller X1950pro eller 7900GS fra Nvidia. Helst enda bedre kort, men her er det vel finansministeren som bestemmer :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...