Gå til innhold

Plassering av fjær i MX518

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde meg som tekniker etter et lite uhell i dag som innebar datamus og syltetøy. Jeg skrudde musa fra hverandre, og fikk av-seiga den. Men når jeg skrudde musa sammen igjen, så fant jeg ut at klikkelyden som skal komme når du scroller med musehjulet var borte.

Det er en liten metallfjær jeg antar skal lage denne lyden, og jeg finner ikke ut hvordan jeg skal plassere. Regner med at det er denne delen, for jeg skjønner ikke hvordan den ellers kan ha kommet seg inn på rommet mitt. Legger ved et dårlig paint-bilde for å vise hvordan det ser ut.

Noen som vet hvordan denne skal plasseres for å få tilbake klikkelyd og motstand i rullehjulet? Takker for all hjelp :)post-64207-1165874081_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, du har klart å gjøre den samme feilen jeg gjorde med min MX518, Og ja, det er den fjæra som lager den hakkete effekten.. Hvordan den skal sitte er litt vanskelig å forklare, men det er ihvertfall en holder til den på siden av hjulet, og et spor som den skal sitte i, også skal den "bøyete" delen (Den som ser litt ut som en fiskekrok) skrape på innsiden av hjulet.. Bedre enn det klarer jeg ikke forklare, du må nesten prøve deg fram..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...