Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei hei! Kanskje et litt dumt spørsmål; men jeg funderer på om jeg har vaksine mot Hepatitt-B eller ikke.. Har aldri tatt noen andre vaksiner enn de jeg fikk på barne-/ungdomsskolen; men kan ikke huske hva de prakka på meg av forskjellig rusk og rask Den Gang Da ;-) Skal søke på utenlandsstudie, og i den forbindelse må jeg fylle ut helseattest, hvor jeg har spesifisert om jeg har vaksine mot nevnte uhumskhet. Anyone knows?... Hoppande helsing TH Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nei, da har du ikke tatt det. Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Du kan jo ta en telefon til fastlegen din. Kanskje han vet noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Har ikke hatt kontakt med fastlegen siden jeg valgte ham for... 4-5 år siden Tror han heter Hossain, men husker ikke hvilket legesenter han tilhører.. Hmm, tror jeg må ringe kommunen eller noe slikt i morgen.... Ellers; Cato. Hvorfor har jeg ikke tatt den da? Er det bare å ringe å si at jeg ønsker den og så troppe opp påfallende dag? Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Fordi den ikke inngår i vaksinene du får som barn (frem til 18. år). Så når du da ikke vet om du har tatt den eller ikke, så har du ikke tatt den. Hvilken fastlege du har, eller om du ønsker å bytte fastlege kan du se/gjøre på http://www.nav.no/page?id=361 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå