Blib Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Så på Gal Kanal etter filmen på søndag og der var en fyr som kunne heve øyenbrynene sine som han ville, og gjorde dette i takt til en sinnsykt fet "sang" (melodi) som jeg ikke har peiling på hva heter. Den er visstnok inkuldert i et spill som heter Digger (Ifølge ei i klassen min), men jeg kan ikke høre den i de 5 verisjonene av spillet jeg har lastet ned. Noen som vet hvor denne duppeditten kan lastes ned? Skulle så gjerne ha irritert ræva av klassen min :smile: Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg reagerte på den sangen jeg og :smile: Den kjenner jeg igjen fra Commodore 64 og Trollie Wollie (Brettspill) Mulig den har vært med i andre spill også ja..... Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Trollie wollie :smile: hahaha. Husker godt de gamle gode tidene ja ... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 21:09, skrev tigergutten:Trollie wollie :smile: hahaha. Husker godt de gamle gode tidene ja ... Har prøvd å få tak i det, men det tror jeg er vanskelig.. ? Har lett endel etter det til en C-64-emulator, men har ikke funnet det. Syntax Error ? Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 ooh, hadde engang en c-64 emulator.. har den liggendes på en cd.. kan poste her visst jeg finner den igjenn... Lenke til kommentar
Vice Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Kan noen forklare meg hva "Commandore" er for noe?? Lenke til kommentar
kosh Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Vice: den vart for dum :smile: Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Fant et sted du kan laste ned her. Dessuten er det en fyr som har dedikert et eget sted bare for Digger. Kanskje du finner noe... Lenke til kommentar
LeD Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Digger var faktisk et av de aller første spillene jeg hadde. (Det var på en Commodore PC med 8088-prosessor på hele 4.77 Mhz!) Digger var skikkelig rått. Husker både musikken og spillet som om det var i går... Jeg har sikkert fortsatt den rare, store, flate disketten med Digger på loftet. (Ja, det var med Digger jeg mistet uskylden, og ble en kriminell pirat.) LeD Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Mener å huske det var "popcorn", en sang som er laget i uendelige versjoner av forskjellige artister. Den som var i programmet var riktignok orginalen som er trollgammel. mvh Thor-Egil Lenke til kommentar
president Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Sangen heter Popcorn ja. Hvorfor ikke besøke http://www.digger.org? Der får du lastet ned både DOS- og Windowsversjon av spillet (med musikk) Lenke til kommentar
milkwood Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Ellers finnes det egen sid player på http://www.geocities.com/SiliconValley/Lak...s/5147/sidplay/ sid er et format for å spille commodore 64 musikk.. der ligger det også ca 500 låter i en pakke... har ikke min egen maskin her så orker ikke sjekke om den var blandt en av de.. men anbefales ! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå