Drunk_Panda Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 ikke et eneste merke på mitt elr nå er det jo det da, hehe vel tok en ukes tid fra den gikk fra under behandling til den var sendt, men det var fordi de hadde fått inn for mange bestillinger i forhold til hvor fort lageret ble oppdatert.. fikk det for 100kr mindre enn det sto oxo.. 4163 i stedet for 4258 jeg er fornøyd =) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. januar 2007 Del Skrevet 13. januar 2007 Ja det samme skjedde her prisene hadde blitt regulert til vanlige enten av posten eller masterit.no Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Da har jeg en liten update: Hei. På Mandag som var fikk jeg mitt 8800GTX som jeg hadde kjøpt av dere og det hadde jeg betalt full pris for delvis 3995,- men når jeg åpnet det fikk jeg en stor overraskelese for det åpnet da den posen den lå i var åpnet og teipet igjen, det var spor etter at den var satt ned i et PCI express spor og det var fult av fettete finger merker på kjøleren så jeg hadde fått et brukt produkt ! Jeg Betaler nemlig ikke full pris for et brukt produkt så jeg håper vi finner en løsning på dette. Mvh Lasse Becher Bjerkelund Vennligst send oss ditt ordre nummer og ikke bruk dette kortet. Nytt vil blisendt fra oss Mandag morgen. Vi beklager dette. Master-it as Fornøyd så langt, utenom at jeg ikke fikk det før helgen da PS: Når jeg ringer dem kommer jeg til en Kenneth, men når jeg sender mail så er det Ivar som svarer Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Så... akkuratt det samme som Ghost sa er med meg også, unntatt de fingermerkene på kjøleren, men resten er identisk.. Lurer på om jeg skal sende en aldri så liten mail selv... teit at det er sånn her... blir jeg nødt til å betale for retur av det jeg har? evt. det nye jeg får + frakt? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Du skal ikke bli skadelidende i en sak som dette. Det er de som har sendt deg et brukt produkt, du er uten skyld i saken. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 14. januar 2007 Del Skrevet 14. januar 2007 Nope du skal ikke betale noe frakt .... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Det du gjør er å sender med kopi av kvitteringen for fraktbeløpet og spesifiserer tilbakebetaling for frakt og kontonr på returskjema. Ikke send i oppkrav, mange webbutikker henter ikke ut oppkrav. Lenke til kommentar
axl Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 10 dager siden bestilling nå og fremdeles Under behandling Bestillte egentlig et hovedkort samtidig med avbestillte dette via mail 2 dager etter bestilling da dette plutselig ikke var på lager lenger. Fikk svar om at det skulle fjernes, men pr dags dato er ikke ordre oppdatert.. Får ikke svar på mail ang antatt leveringstidspunkt. Lenke til kommentar
griffin95 Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 7676805[/snapback] Jeg skulle også ha et GTX kort som var på tilbud, skulle bestille fredag men noe gikk galt på web, prøvde Lørdag da var prisen satt opp igjen. Snaket med de, og de sa de ventet inn ny forsyning i går mandag.........og at de hadde dialog med Club 3D for diskusjon om prisen...........Jeg venter allikevel spendt på mail om en bra pris på s.kortet...... Griffin95 7678577[/snapback] Kjempe.............jeg fikk mail fra Master-IT som lovet han leste allid mailene raskt (huket av for respond), jeg har bestilt og fornøyd med prisen. Så håper det raskt nå, så jeg kan starte med å bygge ny maskin Griffin GTX8800/E6600/P5Wdeluxe 7687289[/snapback] Alt er nå mottat og Club-3D er ankommet, men kun med driver-manual + windvd etc.....ikke noe ekstra spill i denne pakken. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Alle som bestilte samme dag som meg får nytt som ble utsedt igår og må sende det gamle i retur på den retur lappen som følge med til Club3D ikke masterIT det gjelder altså alle som har bestilt innen samme periode som meg, men de har ringt meg så de har sikert ringt dere og Er altså snakk om 8800GTX og jeg vet alerede om en annen som har fått brukt kort så det gjelder nok alle som har fått brukt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva tar dem betalt for disse brukte korta? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 17. januar 2007 Del Skrevet 17. januar 2007 Hva tar dem betalt for disse brukte korta? 7742086[/snapback] ? De blir sendt tilbake til Club3D AS eller noe sånt .... Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har handlet med Master-IT og kan så absolutt gå god for de! Jeg tror saken til enkeltes problemer med webshoppen er at de har hatt voldsomt mye å gjøre og kanskje heller ikke har opprettet alle rutinene som kreves for å framstå som en seriøs aktør i markedet. Gi sjappa litt tid på å få komme seg i gang Jeg tror de har planer om å framstå som seriøse! Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) At de fremstår slik som de gjør nå er uansett veldig uheldig for deres fremtidige rykte. Når noen starter en butikk i denne type skala, burde det være et mistekrav at de har klart hvordan ting skal organiseres. Et dårlig inntrykk henger mye lengre igjen enn et godt. Derfor tror jeg denne starten kommer til å henge igjen lenge. Jeg kommer ikke til å benytte meg av MasterIT med mindre vi snakker SUPERtilbud på en vare. Endret 21. januar 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Jeg har handlet med Master-IT og kan så absolutt gå god for de! Jeg tror saken til enkeltes problemer med webshoppen er at de har hatt voldsomt mye å gjøre og kanskje heller ikke har opprettet alle rutinene som kreves for å framstå som en seriøs aktør i markedet. Gi sjappa litt tid på å få komme seg i gang Jeg tror de har planer om å framstå som seriøse! 7770270[/snapback] Alle sjapper som er registrert som SJAPPA AS, må starte å drive seriøst, hvis de skal hevde seg rett til å drive. (det gjelder for alle mother og ..holdningsselskaper as) Betalinger via Visa eller annet, og fakturer som kommer i ettertid fra andre, slik som er nevnt her, for det samme vare, er helt uakseptabelt. Kunde fordringer for de selskapene er nesten lik leverandør gjeld, samtidig som alle kunder har betalt for varene sine. (man trenger ikke fantasi.......) Det gjelder både for master eller pølsemakeren, eller meg selv, hvis jeg var AS. Man må ha kapital for drive, det er ikke bare rutiner. In the end of the day, det er noen som skal betale dyrt for det som en annen fikk billig. At allikevel det finnes folk som vil driver "sjappa" støtter jeg 100%, jeg tror på det, at alle skal ha rett til å drive sitt eget, uansett hva det er, Men spille regler må holdes. Endret 21. januar 2007 av wiberos Lenke til kommentar
virtouz Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Hei. For å klargjøre enhver form for mistanker som er rettet av enkelte her på forumet. Master-IT AS er et heleid datterselskap av Masterminds AS Masterminds AS er bla Gold Partner av Microsoft innen utdanning , nettverk, sikkerhet osv. De som måtte ønske å sjekke master-it / masterminds må gjerne gjøre dette og de vil da finne at selskapet er et velrennomert konsulent / utdannings hus med betydelig kompetanse innen IT og med en MEGET HØY grad av seriøsitet. og ja , vi ble litt tatt på senga når det gjaldt våre første leveringer til våre kunder via kampanjen men har arbeidet det som har vært mulig og er i dag ajour med våre leveringer . de kunder som nå evt måtte mangle noe bes ta kontakt med oss. da det er i så fall oss ukjent. (med unntak av de som har mottatt mail om forsinket vare pga leveringstid fra distrubitør leddet) Master-IT AS har ingen forbindelser til nevnte bedrift (Topline AS) overhodet og en hver sammenligning forøvrig er totalt feil. Alle webshoper trenger / vil gjøre feil i oppstarten , vi arbeider seriøst og hardt for å unngå slike men kan dessverre ikke gi noen garantier fordi feil vil oppstå igjen. dessverre. men innspill av konstruktiv karakter vil bli satt stor pris på og våre kunders ønsker er viktig for oss. Håper dette kan bidra til å legge diskusjonen om Master-IT AS til et nivå der vi kan lære av forums brukerenes erfaringer og ikke minst å kunne ta del i det kunnskap dere som forbrukere her har. Med vennlig hilsen Master-IT AS 7582783[/snapback] Dere roter værre enn de fleste , jeg har betalt via mastercard og sitter i dag med ett inkasso krav fra dnb factoring , passer meg mitt i ræva når jeg sitter midt oppi ett huskjøp i tillegg , det kommer til og gløde i telefonen på mandag. Hilsen oppgitt kunde Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 2. februar 2007 Del Skrevet 2. februar 2007 Dette faktureringsrotet er ikke bra. Håper det ordnes opp i og blir en saga blott. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Dere roter værre enn de fleste , jeg har betalt via mastercard og sitter i dag med ett inkasso krav fra dnb factoring , passer meg mitt i ræva når jeg sitter midt oppi ett huskjøp i tillegg , det kommer til og gløde i telefonen på mandag. Hilsen oppgitt kunde 7857280[/snapback] de kommer til å få en telefon fra meg også... betalte en harddisk jeg kjøpte deerfra på postoppkrav og nå på fredag fikk jeg innkasso krav fra DNB... ikke bra i det heletatt... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. februar 2007 Del Skrevet 4. februar 2007 Hvordan kan dere få inkassokrav uten å ha fått purringer? Det er rett og slett ikke lovlig. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 etter noen samtaler med både dnb og master-it så fikk jeg beskjed om at jeg bare kunne glemme innkasso kravet. det hadde vist vært en del surr i systemet... nå trenger jeg å få den andre harddisken jeg har bestilt fra dem.. gått to uker nå.. igjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå