Gå til innhold

MasterIt.no - ny (billig?) nettbutikk?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt klart, det som dog er skremmende i dette tilfelle er at ledelsen kjente til forhistorien, i hvert fall store deler av den, noe jeg vet all den tid jeg har jobbet i Masterminds tidligere og således har snakket en hel del med Ivar selv.

9162927[/snapback]

Det kan tyde på det. Spørsmålet er om kundene ønsker å ta det den veien.

Men jobbet eller jobber ikke du i nettopp Masterminds?

9190204[/snapback]

Det har han vel svart på allerede? :whistle:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Etter min mening grenser noen av innleggene i denne tråden til det usaklige. Det å i det hele tatt hevde at en bedrift er en svindelbedrift burde det være en høy terskel for. Jeg vet hvem som står bak MasterIT, og jeg kan forsikre alle om at dette er et meget seriøst foretak med 20 mill. ++ i årlig omsetning.

7533533[/snapback]

Au.... :blush:

Lenke til kommentar
Etter min mening grenser noen av innleggene i denne tråden til det usaklige. Det å i det hele tatt hevde at en bedrift er en svindelbedrift burde det være en høy terskel for. Jeg vet hvem som står bak MasterIT, og jeg kan forsikre alle om at dette er et meget seriøst foretak med 20 mill. ++ i årlig omsetning.

7533533[/snapback]

Au.... :blush:

9295890[/snapback]

Er det det man kaller å drite på draget? :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713
Vedlagt er bobestyrers rapport om konkursen til Master-IT.

Ganske interessant lesning...

9294804[/snapback]

Det har du helt rett i - her er det meget interessant lesing.

Likevel er det skremmende å vite at dette er "helt vanlig" for de som jobber med å avklare konkurser.

Se gjerne:

VI - punkt 1, avsn. 5 (varer solgt fra malerforretning i Oslo)

avsn. 6 (leverandør har levert varer til andre adresser)

avsn. 9 (hasteutlevering av et lite vareparti når konkursen var et faktum)

punkt 3 (ledelsen kjent med en ansatt sine personlige problemer (!) han følte seg selv uthengt som syndebukk (!!)

punkt 7 (påpeker dårlig/manglende lagerstyring)

VII - punkt 1, avsn. 3 (mistenkelige/ugyldige inkassokrav)

avsn. 7 (mistenkelige utbetalinger)

siste avsn. (i løpet av driftsperioden har 10 millioner NOK forsvunnet..)

går ut ifra at denne type dokumenter er offentlige, men hvor fikk du tak i den?

Lenke til kommentar

Tror du man får warn/ban for å quote dette (delen i bold) og ha i sin signatur? Det er jo tidenes morsomste uttalelse tingene tatt i betraktning nå mener jeg :D

Lenke til kommentar

Tror du man får warn/ban for å quote dette (delen i bold) og ha i sin signatur? Det er jo tidenes morsomste uttalelse tingene tatt i betraktning nå mener jeg :D

9299460[/snapback]

Prøv!

Lenke til kommentar

Reglene sier:

Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

:whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812398713

Videre vil det være høyst umoralsk, og faktisk frekt å sitere en annen person uten personens godkjenning.

Dersom Stoolman i dette tilfelle gir deg denne tillatelsen ser jeg ingen problemer med sitatet.

Lenke til kommentar
Videre vil det være høyst umoralsk, og faktisk frekt å sitere en annen person uten personens godkjenning.

Dersom Stoolman i dette tilfelle gir deg denne tillatelsen ser jeg ingen problemer med sitatet.

9299808[/snapback]

Så jeg anntar at du har kontaktet skaperene av Vendetta og fått deres tillatelse til å bruke en quote? Snakk om å feie for andres dør før sin egen..

Lenke til kommentar

9299808[/snapback]

Så jeg anntar at du har kontaktet skaperene av Vendetta og fått deres tillatelse til å bruke en quote? Snakk om å feie for andres dør før sin egen..

9300036[/snapback]

Hehe. Jeg ler meg skakk. Beste innlegget jeg har lest på lenge. Men fra spøk til alvor: Tror nok Stoolman er like skuffet som resten i denne saken. Det er vel ingen grunn å vri kniven, og gjøre dette til en mobbekampanje. Men det er selvsagt aldri morsomt å "drite på draget". Men det skjer vel fra tid til annen med de fleste av oss. Jeg vil ikke kaste første sten ihvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...