Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Varer "den rette" som ofte lenge ?


Gjest GrandGuest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Å finne den rette er som regel like vanskelig som å finne 1. premien i lotto ;)

7484468[/snapback]

Ikke statistisk sett så ville jeg ikke tro det.

 

Du kan jo tenke det at det er 5 i Norge som er den rette for deg, det er jo faktisk ikke bare en du klaffer med så. (Nå synes jeg 5 er utrolig lite, men okei).

 

Å sjansen for å vinne i lotte er jo ikke så mye som 1 av en million, om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Gjest GrandGuest

Ok.

Fordi grunnen til at jeg lurer er fordi dama jeg er forelsket i, er sammen med en kar som hun mener er den rette og som hun kan tenke seg og leve livet ut med.

 

Dette sa hun rett etter hun fortalte at hun har vært forelsket i meg, helt siden vi var sammen for mange år siden.

 

Jeg er like forelsket i henne og klarer aldri glemme henne, fordi hun sa at i vært eneste forhold hun har hatt har hun tenkt på meg.

Derfor lurer jeg kanskje på om hun faktisk har funnet seg sin rette... og er over med meg :-\

Lenke til kommentar

Til dere som snakker om 40 år gamle forhold.

 

etter krigen, 1950-60 go 70 tallet.

 

da var kjærlighetsforholdene, og det å flytte sammen noe helt annet en i dag.

 

Kjæreligheten i dag er mere plukk ut, kast og gå vidre til neste. >_<

 

Har selv hatt et forhold med en jente i snart 2 år, men er enda ganske så usikker på å flytte sammen med henne.

Endret av Pe3
Lenke til kommentar
etter det jeg har lest om deg, så er ikke du så "mange " genrasjoner vekk fra en 16åring , men men.. Man skal jo ikke gå til person angrep her ? ;P

7482280[/snapback]

Hva i granskogen er det du babler om, jeg er 25 år. De fleste forhold går som regel i dass etter 2-3 år, etter hva jeg selv har observert.
Lenke til kommentar
Å finne den rette er som regel like vanskelig som å finne 1. premien i lotto ;)

7484468[/snapback]

Nja, nå sier jo hun kjerringen på tv hvem som vinner da, ringer de jo opp og greier, er ikke vanskelig å finne premien, da. Vinne den blir en annen sak.

 

Å finne "den rette" tror jeg nok er ganske så vanskelig, selv satser jeg på flaks. Vant forresten nettopp 25kr på flakslodd, men det har vel muligens lite med saken å gjøre.

Lenke til kommentar
So what om det ikke holder livet ut. Svært få forhold gjør det. Ta det som det kommer. Kanskje er det over før dere har flyttet sammen, kanskje går det til helvete føreste uka, kanskje varer det livet ut. Det er det ikke en kjeft som vet. Kjør på, gjør det som føles riktig og tenke en smule praktisk mens du følger "hjertet".

7482009[/snapback]

 

 

Så sant så sant der her..! Syntes også det er slik man bør gjøre det. Hvor lenge og hvor bra ett forhold er, kommer HELT ann på person til person. Søstren min møtte mannen sin da hun var 15år, og de er gift idag og venter sitt andre barn :love: Hun er 29år nå, og de passer perfekt ilag.. Ikke tull en gang!! :) Er selv i samme konflikten, har ei dame på 16år, som jeg vurderer å flytte sammen med til neste år.. Jeg selv er 18 år.. Men, jeg mener at man kan flytte sammen da, om man bare er sammen med mye venner,og ikke er ilag hele tiden. Vi skal gå på hver sin skole,så jeg tror det skal gå bra :love: Mange sier det er tidlig.. Men hva så, ingen vet hvor lenge ett forhold skal vare. Vårres forhold er veldig bra, vi har vældig mange venner og familiene passer perfekt :) Foreldrene våre er ilag annen hver helg, selv om vi bor 1t unna hverandre.. :)

 

Jeg sier bare, Go with the flow :love:

Lenke til kommentar

Utrolig hvor mye man forandrer seg fra man er 16 til man er over 20. Ihvertall det som er normalt. Og hva er det så galt med å flytte sammen? Det værste er at dere ikke passer til det og flytter ut igjen. Man finner det ikke ut uten å ha prøvd. Ja syns selv 16 er for ungt. Har jo nesten ikke flyttet hjemmefra engang. Og så har man mange hormoner enda i kroppen. tenkte selv veldig forskjellig da jeg var 16 enn jeg gjør nå.

Om du finner "den rette" vet man ikke før man har forsøkt. Det viktigst er at man har det godt sammen og trives sammen, uansett hvor mange år det varer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...