Gå til innhold

Kritikk og forslag ønskes


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg ønsker litt kritikk og forslag til forbedringer for et forum, som dere finner her.

 

Når det gjelder kritikk er jeg ute etter å vite om det ser bra ut og om innholdet lever opp til navnet.

Når det gjelder forslag ønsker jeg rett og slett at dere kan komme med forslag til hva som kunne vært bedre :) Fint om dere også nevner om forumkategoriene er gode nok. Hvis ikke setter jeg stor pris på om dere sier hva dere synes er galt og hvordan jeg kan få det bedre. Om det er et eller annet navn på en kategori som ikke passer, så si gjerne ifra :)

 

Forumet skal altså legges ut på designhjelp.com når jeg kommer så langt :)

 

Takk for svar :)

 

En liten edit: Jeg setter også stor pris på om dere kan komme med noen gode forslag for hvor i forumet jeg kan legge ut reklame. Noe enkel affiliate-reklame ;)

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syntes ikke akkurat det ser ut som et designhjelp forum...

 

Dette burde du fjerne:

Alle Programmerings delene

Domener og webhotell

Generell webutvikling

Maskinvare og programvare

CMS- og forumspørsmål

Markedsføring/trafikk

 

Dette kan du legge til:

Type grafikk: Webside, Plakater, OSV

Type Program: Illustrator, Photoshop OSV

 

Hvorfor heter den ene kategorien, På internettet

 

Design

Jeg ville abselutt ikke brukt den headeren, ved å se på den headeren, så ser jeg at du ikke er noe god designer selv, jeg har derfor ikke lyst til p besøke den siden en gang til. Prøv å lag en mye proffere header hvis du klarer.

 

Forum templatene er også veldig standard, jeg ville endret hele det designet, til ditt eget.

 

Kategoriene ligner veldig på det du kan finne på http://norskwebforum.no

 

Lykke til videre!!

Endret av Mr Chief
Lenke til kommentar

Så klart. Skal blant annet legge inn en norsk versjon av HTML-dog sine guider og mye, mye mer er i vente ;) Det skal ike bare være et forum, men en hel side. Artikler skal også kunne skrives og forskjellige scripts skal være tilgjengelige for nedlasting. I tillegg holder jeg på med et system som skal tillate brukerne å skrive tutorials med blider som må bli godkjent av meg før den blir lagt ut på siden. Da kan man skrive alle mulige tutorials og alle kan lese dem :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...