Rinox Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hei! Jeg ønsker litt kritikk og forslag til forbedringer for et forum, som dere finner her. Når det gjelder kritikk er jeg ute etter å vite om det ser bra ut og om innholdet lever opp til navnet. Når det gjelder forslag ønsker jeg rett og slett at dere kan komme med forslag til hva som kunne vært bedre Fint om dere også nevner om forumkategoriene er gode nok. Hvis ikke setter jeg stor pris på om dere sier hva dere synes er galt og hvordan jeg kan få det bedre. Om det er et eller annet navn på en kategori som ikke passer, så si gjerne ifra Forumet skal altså legges ut på designhjelp.com når jeg kommer så langt Takk for svar En liten edit: Jeg setter også stor pris på om dere kan komme med noen gode forslag for hvor i forumet jeg kan legge ut reklame. Noe enkel affiliate-reklame Endret 11. desember 2006 av Rinox Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hva med et eget forum for flash? Eller regner du med all designspørsmål kommer på feks Photoshop? Vet ikke om det er så mange som bruker flash menmen. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Hmm... Hva om jeg setter opp en egen kategori for flash og XML? Edit: Satt opp et forum for Flash. Mer kritikk? Eller forslag? Hvor kan jeg ha eventuell reklame? Endret 11. desember 2006 av Rinox Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Syntes ikke akkurat det ser ut som et designhjelp forum... Dette burde du fjerne: Alle Programmerings delene Domener og webhotell Generell webutvikling Maskinvare og programvare CMS- og forumspørsmål Markedsføring/trafikk Dette kan du legge til: Type grafikk: Webside, Plakater, OSV Type Program: Illustrator, Photoshop OSV Hvorfor heter den ene kategorien, På internettet Design Jeg ville abselutt ikke brukt den headeren, ved å se på den headeren, så ser jeg at du ikke er noe god designer selv, jeg har derfor ikke lyst til p besøke den siden en gang til. Prøv å lag en mye proffere header hvis du klarer. Forum templatene er også veldig standard, jeg ville endret hele det designet, til ditt eget. Kategoriene ligner veldig på det du kan finne på http://norskwebforum.no Lykke til videre!! Endret 12. desember 2006 av Mr Chief Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Noe av kluet her er at jeg skal gjøre om forumet til en større nettside. Dette er en ganske lang prosess Takk for dine meninger Headeren klarer jeg nok ikke å få bedre... Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Da ville jeg ikke kalt siden designhjelp...Med tanke på hva det skal inneholde Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Jaja, domenet kan sikkert forandres etterhvert, men jeg tenkte å ha et litt utvidet forum som også gikk litt på å ha webdesign, siden det absolutt er en viktig form for design Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Du spør jo om innholdet lever opp til navnet... Hva har du/dere å tilby som ikke diskusjon.no og norskwebforum.no ++ har å tilby? Du må prøve å få forumet mer unikt, en grunn til att folk skal gidde å poste der, fremfor å poste her eller på norskwebforum Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Så klart. Skal blant annet legge inn en norsk versjon av HTML-dog sine guider og mye, mye mer er i vente Det skal ike bare være et forum, men en hel side. Artikler skal også kunne skrives og forskjellige scripts skal være tilgjengelige for nedlasting. I tillegg holder jeg på med et system som skal tillate brukerne å skrive tutorials med blider som må bli godkjent av meg før den blir lagt ut på siden. Da kan man skrive alle mulige tutorials og alle kan lese dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå