lilminime Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei og hå folkens! Da har jeg sluppet http://www.bodoelv.no i version 2 og tenkte det kunne vært bra med litt ris og ros, samt forslags og tips.. Kjempe bra om dere kommer med innspill om hvordan ting kan forbedres, hva dere likte osv. Finner dere bugs i siden, raporter det også, den er skrevet for firefox på en mac så bugs kan være og finne:P Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Funker greit, men synes egentlig at siden på en snodig måte ikke passer til en Esso stasjon... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Funker fint her i Opera. Kanskje du burde fikset den <marquee>en i header, å heller gjøre det i flash sånn at det ikke lagger xD Også <table>en for kontakt info på forsiden så ikke så fin ut med kursiv skrift. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Funker greit, men synes egentlig at siden på en snodig måte ikke passer til en Esso stasjon... 7480225[/snapback] Ehh.. jeg tenkte mer på saklige feedbacks, som bare for eksempel; "Den fargen burde vært endret, de linkene kunne du spart deg for og heller blablabla...". Og komme med et utsagn som "Synes egentlig at siden på en snodig måte ikke passer til en esso stasjon". Hva med og si hvorfor, det som var hele poenget:) Stale2k: Godt og høre at det funker fett i opera, og jeg skulle gjerne laget det i flash, men jeg vet ikke om eller hvordan man lager flash med php og hvis jeg må lage kampanjene i flash manuelt for hver måned, tror jeg kanskje at det blir litt mye for min del:P Da får det heller lagge:P Keep em' coming, forslag, ris og ros er kjempe bra, akkurat det jeg vil ha. Men vær saklig helst Endret 11. desember 2006 av [email protected] Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Sikkert mulig å fikse noe greier i flash, som får input fra database/flatfil (bilde url, link, eventuelt tekst) Men så har ikke jeg lært meg action script enda. så kan ikke hjelpe deg med det =/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er det en meny som skal skrolle horisontalt oppe på toppen? Ser bare halve bildene/knappene. Bruker Firefox 2 på Mac. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Er det en meny som skal skrolle horisontalt oppe på toppen? Ser bare halve bildene/knappene. Bruker Firefox 2 på Mac. 7480998[/snapback] Hei, jeg vet om det, refresher du siden en gang til ser du hva det skal være! Finner ikke ut av den feilen faktisk, men jeg vet om den;) Bare og oppdatere siden en gan Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Der ja Offtopic: Må si meg letter irritert over brukernavnet ditt. Litt for langt for forumet. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Offtopic: hehe... den var ny, men når jeg ser etter, ser jeg at du har et poeng. Skal se om jeg får pm'et en moderator eller noe slik at jeg får det endret:) Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 her endre du brukernavn Lenke til kommentar
eigan Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hei Likte ikke at du hadde skrevet den Driftsmeldingen på toppen av siden din. Hvis du skal ha det, må du gjøre det lettere forstårlig for andre personer som ikke vet hva BUGS er...En gamling lissom, vet jo ikke hva bug er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå