Nervetattoo Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Trailer: 300 (2) Ny trailer fra filmatiseringen av Frank Millers grafiske novelle "300". Se videoen Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg gleder meg noe SYKT til denne filmen. Er stor Frank Miller, så jeg har såklart tegneserien. Og hvis filmen blir like episk som serien (noe som det ser ut å bli) blir dette en must film å se på kino. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Denne traileren er jo enda kulere enn den forrige. Jeg gleder meg hakket mer nå ja (og jeg gledet meg en del allerede) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Sinnsykt, men dere skriver at Sparta angrep Perserne. Var vel andre veien var det ikke? Mener nå at de 300 ikke var no angrepstyrke, mer forsvar. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Uten kjennskap til historien, men fan av Frank Miller skal denne sees. Utrolig bra trailer Så mange filmer jeg gleder meg til nå! <3 Endret 12. desember 2006 av Akarno Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Virka veldig bra den der ja, blir sikkert fylt med flotte effekter og. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Bare synd det er veldig lenge til den kommer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ser jo unekteleg bra ut, men ein skal være forskiktig med å hype ein film alt for mykje opp, om den ikkje innfrir blir det nedtur. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Ser jo unekteleg bra ut, men ein skal være forskiktig med å hype ein film alt for mykje opp, om den ikkje innfrir blir det nedtur. 7486689[/snapback] Selvsakt. Jeg gleder meg veldig men alt er basert på det jeg har lest om plottet og de to trailerne som er kommet. Ser man det hele utfra regissør og skuespillere så er det liten grunn til å hype i noe særlig grad. Men jeg velger nå å glede meg en god del uansett, det er en av de filmene jeg gleder meg mest til i 2007, dog et stykke bak f.eks The Fountain. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Ser veldig bra ut, den filmen her. Trenger litt effektkakofoni blant alle kunstfilmer og dramafilmer vi må se på Filmvitenskap Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Mistenker at jeg bør gå til innkjøp av store kvanta anti-ryggfrysningmiddel før jeg ser denne. Herre min hatt, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg