Migr Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei en venn av meg har et lite problem.. topic sier det meste av hvilke problem. Detter har skjedd: jeg instalerte itun , så en liten periode kunne jeg ta inni cd å det funket. Men så plutsleig kom det sånn feilmelding når jeg gikk inn på itun om at det ikke gikk ann å brenne cd osv å at det måtte instaler på nytt. Men så slettet jeg hele itun . Men det skjedde ingen forandring. så når jeg tar inn cd nå så kommer det ingenting opp. På min data maskin så har jeg bare HDD (C: ) . Lenke til kommentar
froggyler Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Slett upper og lower filters verdiene i registeroppføringen: HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318} Det kurerer problemet med CD/DVD-RW spillere som forsvinner etter at man har hatt problemer eller deinnstallert brennerprogrammer. (Jeg mistet CD/DVD-RW spilleren etter å ha avinstallert Pinnacle Studio 10). Les detaljert feilsøkeprosedyre her(step 8): http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/generic...=reg_R1002_USEN Endret 11. desember 2006 av froggyler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå