Gå til innhold

Xpand Rally Xtreme video. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er dette forresten det eneste rally-spillet til 360? Jeg har akkurat kjøpt rattet, men savner et rallyspill.. Blir litt lei av all gateracinga (selv om det er enormt morro)

EDIT: Dette spillet ser jo lovende ut. :) satser på at det kommer 1. januar mtp at det står 2007 :p

Endret av xelA
Lenke til kommentar
Er dette forresten det eneste rally-spillet til 360? Jeg har akkurat kjøpt rattet, men savner et rallyspill.. Blir litt lei av all gateracinga (selv om det er enormt morro)

EDIT: Dette spillet ser jo lovende ut. :) satser på at det kommer 1. januar mtp at det står 2007 :p

7481000[/snapback]

Er helt feil dessverre.

Har ventet en stund på dette spillet, men det er slated for summer 07. Og vi vet alle at det betyr høst.

Lenke til kommentar

har gleda meg til ny xpand rally. det forrige er veldig bra på sin måte. flott grafikk, veldig god skademotor og tøffe baner og moduser.

dirt ser også bra ut men har ikke så mye til overs for colin spilla nå om dagen, så har ingen store forventninger til dette.

men venter uansett mest på forza 2. spesielt siden GT5 vil koste meg ca 6000kr og ganske mange flere mnder å vente ;)

Lenke til kommentar
Så flott ut.. men Headlightsa så utrolig dårlig gjennomført ut.. Ga meg en skikkelig dårlig rally fra 90-tallet feeling.. Lyseffekten så påklistra ut..

7482589[/snapback]

Ja for det er jo frontlykter og 3d gress som er alfa og omega i et rally spill :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...