Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Dårlig tannlegejobb, eller min egen feil?

Christian86

Anbefalte innlegg

For to år siden fikk jeg et stort hull i en tann pga manglende oppfølgning fra min side. Resultatet var at tannen skal rotfylles nå. Etter forsøk på vanlig fylling som resulterte i komplikasjoner i sommer.

jeg fikk midlertidig fylling av plast frem til rotfyllingen ble komplett.

problemet er at jeg i dag mistet fyllingen fordi den rett og var løs i tannen. Det 1 måned siden jeg var der, og den falt ut i dag.

Hva burde jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hey pleier ikkje å ha ofte hull i tennene, men sist gang kvar gang eg har vore å borra, så klarer eg ikkje å tygge på siden som eg er blitt borra på, det var fleire månder...

gjør tanleger ofte masse feil? :p

sorry at eg snakker meg litt ut av den tråden..

7503708[/snapback]

Jeg har også hatt det problemet, men da forklarte tannlegen meg at de små kanalene i tanna reagerte på den nye fyllinga, og at det derfor ble sårt og ømt.

Lenke til kommentar

Har hatt samme greia selv med en tann, etter at tannlegen var ferdig, sa han "her burde vi nok egentlig rotfylt". Gikk en måned eller to før deler av fyllinga datt av.

Er det én ting jeg ikke vil, er det å ha en sur tannlege romstere i kjeften min, så jeg turte ikke å klage :p

Lenke til kommentar
hey pleier ikkje å ha ofte hull i tennene, men sist gang kvar gang eg har vore å borra, så klarer eg ikkje å tygge på siden som eg er blitt borra på, det var fleire månder...

gjør tanleger ofte masse feil? :p

sorry at eg snakker meg litt ut av den tråden..

7503708[/snapback]

Jeg har også hatt det problemet, men da forklarte tannlegen meg at de små kanalene i tanna reagerte på den nye fyllinga, og at det derfor ble sårt og ømt.

7505052[/snapback]

takker ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...