Christian86 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 For to år siden fikk jeg et stort hull i en tann pga manglende oppfølgning fra min side. Resultatet var at tannen skal rotfylles nå. Etter forsøk på vanlig fylling som resulterte i komplikasjoner i sommer. jeg fikk midlertidig fylling av plast frem til rotfyllingen ble komplett. problemet er at jeg i dag mistet fyllingen fordi den rett og var løs i tannen. Det 1 måned siden jeg var der, og den falt ut i dag. Hva burde jeg gjøre? Lenke til kommentar
Radar Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Gå tilbake til tannlegen og be han fikse det Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Du har garanti på tannlegetjenester. En slik sak slipper du å betale for. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hey pleier ikkje å ha ofte hull i tennene, men sist gang kvar gang eg har vore å borra, så klarer eg ikkje å tygge på siden som eg er blitt borra på, det var fleire månder... gjør tanleger ofte masse feil? sorry at eg snakker meg litt ut av den tråden.. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 hey pleier ikkje å ha ofte hull i tennene, men sist gang kvar gang eg har vore å borra, så klarer eg ikkje å tygge på siden som eg er blitt borra på, det var fleire månder... gjør tanleger ofte masse feil? sorry at eg snakker meg litt ut av den tråden.. 7503708[/snapback] Jeg har også hatt det problemet, men da forklarte tannlegen meg at de små kanalene i tanna reagerte på den nye fyllinga, og at det derfor ble sårt og ømt. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2006 Vi fikk bekreftet at tannen hadde sprukket, så vi skal trekke neste gang. etter 4 forsøk på å redde denne og med de komlikasjoner dette hadde i sommer, så får det bare gå som det går. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har hatt samme greia selv med en tann, etter at tannlegen var ferdig, sa han "her burde vi nok egentlig rotfylt". Gikk en måned eller to før deler av fyllinga datt av. Er det én ting jeg ikke vil, er det å ha en sur tannlege romstere i kjeften min, så jeg turte ikke å klage Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hey pleier ikkje å ha ofte hull i tennene, men sist gang kvar gang eg har vore å borra, så klarer eg ikkje å tygge på siden som eg er blitt borra på, det var fleire månder... gjør tanleger ofte masse feil? sorry at eg snakker meg litt ut av den tråden.. 7503708[/snapback] Jeg har også hatt det problemet, men da forklarte tannlegen meg at de små kanalene i tanna reagerte på den nye fyllinga, og at det derfor ble sårt og ømt. 7505052[/snapback] takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå