Vinojan Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Heisann. jeg har planer om å kjøpe macbookpro! med 256 mb x1600 skjermkort.. jeg lurte på om den kan takle de vanskelige spillene.. og kansje hvor mye score den for på 3dmark06? er den bedre en det jeg har på pc'n ati x850 xt 256 mb her er linken til macen http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...2GlHESv19kYdQ5V Endret 11. desember 2006 av Vinojan Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Skjermkortet er relativt bra til å være bærbar pc (og hvertfall mac). Du vil vel også ha en liten flaskehals om du må bruke emulator på macen din for å spille spill? Om du ikke kjører windows på den også da. Hvilke spill har du planer om å spille ? Lenke til kommentar
Vinojan Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Skjermkortet er relativt bra til å være bærbar pc (og hvertfall mac). Du vil vel også ha en liten flaskehals om du må bruke emulator på macen din for å spille spill? Om du ikke kjører windows på den også da. Hvilke spill har du planer om å spille ? 7480492[/snapback] spiller mest cs,, og half life... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Et X1600 holder fint til cs og hl! Hvertfall på en windows-pc. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Har en litt eldre MBP (1,83 Ghz, x1600 128mb), den kjører helt fint Battlefield 2 og Company Of Heroes, det er stort sett de eneste spillene jeg har prøvd. Er ikke en stor gamer, så mine krav til hva som er akseptabelt kan muligens være anderledes enn dine. Du kan også bemerke deg at x1600-kortet er litt underklokket på MBP, men det fikses lett med AtiTool. Vet ikke om denne underklokkingen kun gjelder de eldre modellene, er ganske sikker på at jeg leste noe om at x1600 på de nye (Core 2 Duo) har høyere klokkefrekvens på skjermkortet enn den gamle modellen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå