rudolfrock Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Jeg har nettopp satt sammen en pc og gjorde en liten tabbe og satte hdd'en som slave når jeg installerte windows 2000, og da ble det bare masse errors og sånn, men da jeg fant ut hva jeg hadde gjort og fikk endra noen jumper settings så gikk alt fint og jeg formaterte og installerte på nytt. Men når jeg starter maskinen nå får jeg valg mellom å starte den nye installasjonen, eller den gamle så jeg har to valg mellom os: Windows 2000 Windows 2000 og det er jo litt teit... den ene funker ikke heller. Hvordan kan jeg fjerne det? det er bare en winnt mappe, og jeg skjønner ikke helt dette.... får bare errors når jeg prøver å starte den feil-installsjonen. har aldri opplevd noe liknende Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 du kan endre C:boot.ini filen. Du må ha på skjulte filer og ta vekk skjuling av beskyttede operativsystem filer. Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 edit: glem det.. jeg skrev bare tull [ Denne Melding var redigert av: rudolfrock på 2002-11-19 21:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå