Ni kon Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei og hopp trøtte forumsbrukere! Nå er det like før det braker løs med gaver og god mat. Julen handler nemmelig om å få. Få MEST mulig Og ikke noe er bedre enn å motta når humøret er på topp! Derfor kan dere se høre på denne, mens dere synger av full hals: Trykk på meg Og her er teksten: Last night I took a walk in the snow. Couples holding hands, places to go Seems like everyone but me is in love. Santa can you hear me I signed my letter that I sealed with a kiss I sent it off It just said this I know exactly what I want this year. Santa can you hear me. I want my baby (baby, yeah) I want someone to love me someone to hold me. Maybe (maybe, maybe maybe.) he'll be all I hope in a big red bow Santa can you hear me? I have been so good this year and all I want is one thing Tell me my true love is here He's all I want, just for me underneath my christmas tree I'll be waiting here. Santa thats my only wish this year. oohhh ohh yeah Christmas Eve I just can't sleep Would I be wrong for taking a peek? Cause I heard that your coming to town Santa can you hear me? (yea yeah) Really hope that your on your way With something special for me in your sleigh Ohh please make my wish come true Santa can you hear me I want my baby (baby) I want someone to love me someone to hold me Maybe (maybe maybe) theyll be all the love under the mistletoe Santa can you hear me I have been so good this year And all I want is one thing Tell me my true love is here He's all I wabt just for me Underneath my christmas tree I'll be waiting here santa thats my only wish this year I hope my letter reaches you in time Bring me love can call all mine (yeah yeah) cause I have been so good this year. Can't be long under the mistletoe He's all want and a big red bow Santa can you hear me (hear me?) I have been so good this year And all i want is one thing Tell me my true love is near He's all I want. just for me Underneath my christmas tree I'll be waiting here (ohh yeah) santa thats my only wish this year Oh santa can u hear me? oh santa Well hes all I want just for me underneath my Christmas tree Oh I'll be waiting here Santa thats my only wish this year. Hva ønsker jeg meg mest til jul? Mitt aller høyeske ønske er at den jeg elsker elsker meg tilbake. Jeg ønsker at alle rundt meg er friske og glade. God Jul ønskes alle som leser dette Teksten er forresten helt vilt bra på denne sangen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Med en gang jeg så posten din trodde jeg det skulle være noe irotisk, du imponerer meg, på bedringens vei Lenke til kommentar
genetex Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ønske hittil er vell at den forpulte snøen snart kan dra seg til helvete inn i denne fortapte dritt plassen av ei mongo bygd jeg bor på. Jeg er litt sint. Her er ikke snø. Lenke til kommentar
multisync Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Ønske hittil er vell at den forpulte snøen snart kan dra seg til helvete inn i denne fortapte dritt plassen av ei mongo bygd jeg bor på. Jeg er litt sint. Her er ikke snø. 7480114[/snapback] Er det snø noe sted? Men tilbake til sangen, denne likte jeg faktisk! Endret 11. desember 2006 av multisync Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Julestemningen stiger her inne Her en annen: Trykk meg og her er teksten: Sleigh bells ring, are you listening, In the lane, snow is glistening A beautiful sight, We're happy tonight. Walking in a winter wonderland. Gone away is the bluebird, Here to stay is a new bird He sings a love song, As we go along, Walking in a winter wonderland. In the meadow we can build a snowman, Then pretend that he is Parson Brown He'll say: Are you married? We'll say: No man, But you can do the job When you're in town. Later on, we'll conspire, As we dream by the fire To face unafraid, The plans that we've made, Walking in a winter wonderland. In the meadow we can build a snowman, And pretend that he's a circus clown We'll have lots of fun with mister snowman, Until the other kids knock him down. When it snows, ain't it thrilling, Though your nose gets a chilling We'll frolic and play, the Eskimo way, Walking in a winter wonderland. Igjen ønsker jeg kun en ting: At den jeg elsker elsker meg tilbake.... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Enda en sang: Trykk meg Og syng nå med: Last Christmas I gave you my heart But the very next day you gave it away. This year To save me from tears I'll give it to someone special. Last Christmas I gave you my heart But the very next day you gave it away This year To save me from tears I'll give it to someone special. Once bitten and twice shy, I keep my distance, But you still catch my eye. Tell me baby, Do you recognize me? Well, it's been a year It doesn't surprise me (Happy Christmas) I wrapped it up and sent it. With a note saying "I love you" -- I meant it Now I know what a fool I've been. But if you kissed me now, I know you'd fool me again. Last Christmas I gave you my heart But the very next day you gave it away This year To save me from tears I'll give it to someone special A crowded room Friends with tired eyes I'm hiding from you And your soul of ice My god I thought you were Someone to rely on Me? I guess I was a shoulder to cry on A face on a lover with a fire in his heart A man under cover but you tore me apart Now I've found a real love you'll never fool me again Last Christmas I gave you my heart But the very next day you gave it away. This year To save me from tears I'll give it to someone special. Last Christmas I gave you my heart But the very next day you gave it away. This year To save me from tears I'll give it to someone special. A face on a lover with a fire in his heart A man under cover buy you tore him apart Maybe next year I'll give it to someone I'll give it to someone special. Håper fortsatt at den jeg elsker elsker meg... Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Denne dedigerer jeg til den jeg elsker: Trykk meg I don't want a lot for Christmas There is just one thing I need I don't care about presents Underneath the Christmas tree I just want you for my own More than you could ever know Make my wish come true... All I want for Christmas Is you... I don't want a lot for Christmas There is just one thing I need I don't care about presents Underneath the Christmas tree I don't need to hang my stocking There upon thefireplace Santa Claus won't make me happy With a toy on Christmas day I just want you for my own More than you could ever know Make my wish come true All I want for Christmas is you... You baby I don't ask for much this Christmas I don't even wish for snow I'm just gonna keep on waiting Underneath the mistletoe I won't make a list and send it To the North Pole for Saint Nick I won't even stay awake to Hear those magic reindeer click Cause I just want you here tonight Holding on to me so tight What more can I do Baby all I want for Christmas is you You... All the lights are shining SO brightly everywhere And the sound of children's Laughter fills the air And everyone is singing I hear those sleigh bells singing Santa won't you bring me the one I really need - won't you please bring my baby to me... Oh I don't want a lot for Christmas This is all I'm asking for I just want to see baby Standing right outside my door Oh I just want him for my own More than you could ever know Make my wish come true Baby all I want for Christmas is You... All I want for Christmas is you baby Alt jeg ønsker er at den jeg elsker elsker meg tilbake... Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Christmas At Ground Zero It's Christmas at ground zero There's music in the air The sleigh bells are ringing and the carolers are singing While the air raid sirens blare It's Christmas at ground zero The button has been pressed The radio just let us know That this is not a test Everywhere the atom bombs are dropping It's the end of all humanity No more time for last-minute shopping It's time to face your final destiny It's Christmas at ground zero There's panic in the crowd We can dodge debris while we trim the tree Underneath the mushroom cloud You might hear some reindeer on your rooftop Or Jack Frost on your windowsill But if someone's climbing down your chimney You better load your gun and shoot to kill It's Christmas at ground zero And if the radiation level's okay I'll go out with you and see all the new Mutations on New Year's Day It's Christmas at ground zero Just seconds left to go I'll duck and cover with my Yuletide lover Underneath the mistletoe It's Christmas at ground zero Now the missiles are on their way What a crazy fluke, we're gonna get nuked On this jolly holiday Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg er mer og mer i julestemning: Trykk meg Og her kan dere synge med: Ooh, hmm, oh yeah Chestnuts roasting on an open fire Jack Frost nipping at your nose Yuletide carols being sung by a choir And folks dressed up like Eskimos Everybody knows a turkey and some mistletoe Will help to make the season bright And tiny tots with their eyes all aglow Will find it hard to sleep tonight, night They know that Santa's on his way He's loaded lots of toys and goodies on his sleigh And every mother's child is gonna spy To see if reindeer really know how to fly And so I'm offering this simple phrase To kids from one to ninety-two, ooh yeah Though its been said many times, many ways Merry Christmas to you, ooh oh yeah, ooh oh yeah They know that Santa's on his way, he's on his way He's loaded lots of toys and goodies on his sleigh And every mother's child is going to spy To see if reindeer really know how to fly And so I'm offering this simple phrase To kids from one to ninety-two, yeah oh Although its been said many times, many ways Merry Christmas, yeah Merry Christmas Merry Christmas, oh Oh yeah, oh yeah ooh Oh yeah to you (Hum, hum, hum...) Merry Christmas... Igjen ønsker jeg kun at hun jeg elsker elsker meg... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Oivind har endelig funnet "sin" sykkel God Hjul Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 ahahah klikk hoho hiha osv osv Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Dette er ikke en ren julesang, men dog passer den inn Denne er dedikert til hun jeg elsker mest: Trykk meg Unforgettable, that’s what you are Unforgettable, though near or far Like a song of love that clings to me How the thought of you does things to me Never before has someone been more Unforgettable, in every way And forevermore, (And forevermore) That’s how you’ll stay, (That’s how you’ll stay) That’s why darling its incredible That someone so unforgettable Thinks that I am unforgettable too (Musical Interlude) No, never before has someone been more Ooh Unforgettable, (Unforgettable) In every way, (In every way) And forevermore, (And forevermore) That’s how you’ll stay, (That’s how you’ll stay) That’s why darling its incredible That someone so unforgettable Thinks that I am unforgettable too Jeg elsker kun en og den beste gave er om hun gjør det samme tilbake Lenke til kommentar
Matias Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) God jul! Edit: Folkene på youtube var ikke i julestemning! :!: O dear! take off the slutty lipstick!! Scary & disturbing! Ahhh! I will have nightmares tonight. Endret 11. desember 2006 av Matias Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Christmas At Ground Zero 7480635[/snapback] Den sangen er kjekk. Skikkelig julestemning, bare synd at tittelen ikke er helt passende etter 11. september (jeg er klar over hva 'ground zero' opprinnelig betydde). Forøvrig trodde jeg også at det hadde noe med damer å gjøre, før tanken på Last Christmas slo meg. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 God jul! 7480723[/snapback] Genial Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Christmas At Ground Zero 7480635[/snapback] Den sangen er kjekk. Skikkelig julestemning, bare synd at tittelen ikke er helt passende etter 11. september (jeg er klar over hva 'ground zero' opprinnelig betydde). Forøvrig trodde jeg også at det hadde noe med damer å gjøre, før tanken på Last Christmas slo meg. 7480736[/snapback] Hey, ikke mobb den fineste julesangen som noen gang er blitt skrevet. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Da kledde jeg ut en mindre glad julehund: Bildet blir større med å trykke på det. Her er det i ferd med å bli jul God Jul til alle som leser dette. Lenke til kommentar
Matias Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Åhh, så søtt. Det ekle siklet ser ut som istapper! :!: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hadde noen pynta deg sånn så tror jeg også du hadde sikla :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå