Bossman Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Er det normalt at hardisk jobber når jeg ikke gjør noe som helst? Det er ikke mye den jobber, men jeg hører noen små tikk og ser at HD lampa lyser foran på kabinette. Er det noe som gjør at hardisken jobber? Er det normalt? Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Hvor mye ram har du i PC'n? Hvis du har mange programmer kjørende i kombinasjon med for lite ram, bruker PC'n harddisken (som erstatning for Ram) [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-11-19 21:12 ] Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Jeg har 512 Corsair minne. P4 og 845pe chipsette. Aner ikke hva dette er for noe. Sånn var den andre 80GB WD 8mb cache også i likhet men den 120GB WD 8mb cache jeg har idag. Men det er kun i blant lyset blinker. Den jobber ikke hele tiden. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det er helt normalt. XP, W2K, Linux etc bruker disken hele tiden, i tillegg har vi som regel mange bakgrunnsapplikasjoner som også bruker disken hele tiden. Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Takk skal du ha:) Blir flere og flere erfaring rikere av dere her på forumet. Bossman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå