dantor Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hei. Jeg vurder å kjøpe meg en ny mobil, men jeg har problemer med å finne en mobil med denne egenskapen: - Skal tåle mye (i form av å miste i bakken uten at glasset knuser, og at knappene ikke blir ødelagt etter kort tid) Ellers trenger jeg egentlig ingen funksjoner untatt anropslog, telefonkatolog, alarm og sms. Kanskje fargeskjerm slik at jeg kan motta mmsbilder. Ellers driter jeg i om det er noen andre funksjoner, bare den er ganske billig. PÅ forhånd takk Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Velg denne. Det er et super tilbud det! Endret 11. desember 2006 av Ty4on Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg tror jeg ville kjøpt Nokia 5140i. Billigere enn Siemens-telefonen, og etter min erfaring er den mer solid enn gjennomsnittet. Lenke til kommentar
frowen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hvis du er ute etter ganske billig så er vel denne utenfor tankene?! Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Denne er vel egentlig bedre til den i forhold til den andre. Overreagerte litt der Lenke til kommentar
dantor Skrevet 25. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2007 Velg denne. Det er et super tilbud det! 7480024[/snapback] Linken fungerte ikke. kunne du sende den på nytt. jeg har enda ikke kjøpt meg en mobil, så bare å fortsette å komme med tips. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå