Earendil Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Island, USA og Noreg Lenke til kommentar
brd Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Argentina er mitt favorittland, men det landet jeg liker best er Portugal Lenke til kommentar
Lucifer89 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 vil bare si til de som liker USA det suger hardere en dere tror, det er verdt aa se men ikke mere, 7481839[/snapback] Hm. Stole på deg... Eller stole på mine egne erfaringer (bodd der 5 år, tilbringer en måned der hvert år siden jeg ble født).. bor der naa og jeg maa si norge er bedre, paa alle maater, og en ting till som drar litt ned paa USA er at de har en litt ustabil president (et under at ingen har skutt han enda) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Nederland: liberale og gode i engelsk. Trenger ikke mer Lenke til kommentar
SnusHanen Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Det må jo uten tvil være Norge. Hvorfor dra langveis fra når man kan dra på hytta, slappe av med en snus, kanskje ha en på-med-loven flaske på innerlomma. Eneste landet jeg kunne vurdert er Sveits. Støe i engelsk og nogenlunde samme pris som i Norge(Kan ikke bli sjokkert over lave alkoholpriser) Lenke til kommentar
Jan Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Golf + golfbil + pastellfarget genser + hvit bukse + florida = win. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 og en ting till som drar litt ned paa USA er at de har en litt ustabil president (et under at ingen har skutt han enda) 7489753[/snapback] Haha, dummeste jeg har lest på lenge. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 og en ting till som drar litt ned paa USA er at de har en litt ustabil president (et under at ingen har skutt han enda) 7489753[/snapback] Haha, dummeste jeg har lest på lenge. 7491650[/snapback] Haha, dummeste JEG har lest på lenge. Er enig med Lucifer, men la oss ikke lage en diskusjon av det. Jeg synes Norge er et bra land jeg Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Norge, Italia, Frankrike, USA, Irak, Tyskland, England, New Zealand, Australia, Kenya og Marokko! Lenke til kommentar
Sluven Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 USA er nok mitt favorittland ja. Jeg skal enten bli mekanikker her i Norge, ellers så skal jeg bli skuespiller å flytte til USA Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Jeg er med på USA planen din! Skal vi dra sammen? Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Vi lever i verdens beste land. EOD! Lenke til kommentar
radiated Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Trives best i Norge. Men en tur til varmere strøk for en kortere periode er sikkert fint. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Beste når det kommer til velstand og trygghet sammenlagt, ja. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 bor der naa og jeg maa si norge er bedre, paa alle maater, og en ting till som drar litt ned paa USA er at de har en litt ustabil president (et under at ingen har skutt han enda) Tror du savner Norge litt jeg, siden du bor i statene. Når du kommer og bor her litt har nok tonen fått en annen låt. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Sverige, Ireland, . Norge er kanskje et av verdens beste land å bo i, har Sverige gratis tannlege, vei avgift, mm. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Norge, vi har de vakreste menneskene Ellers er Italia varmt og vakkert.. Jeg liker varme.. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Har vel egentlig ikke noe favorittland. Hvis vi snakker om hvilket land jeg ville helst bodd i, så forholder jeg meg til hvor jeg er, Norge. Hvis vi snakker om kultur, så er Usa definitivt en favoritt. Andre land som favoriserer er Frankrike og Storbritannia da det er så spesielt akkurat i disse landene. Men hvis vi tar gjennomsnittslandet: Norge Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 Gnore, landet som dekker over ølet i butikkene når det begynner å bli "for sent"! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå