Ustedalen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Vi har diskutert dette tidligere, så jeg kjenner til situasjonen din. Det er helt greit at du har en mening om ting, det aksepterer jeg; på samme måte må du akseptere at jeg advarer folk mot din mening, da jeg mener den er basert på manglende erfaring. Alle har rett til sin mening, vettu. 7484722[/snapback] Selvsagt har alle rett til sin mening, men det virker som du skriver dette indirekte i innleggene din: "Ustedalen tar feil. Han vet ikke hva han snakker om". Naa vil jeg ogsaa si at jeg sannsynligvis har mer erfaring en de fleste her paa forumet, grunnet at jeg har bor her. Du har bodd her lengere, og har mer erfaring enn meg, men saa har ogsaa mennesker forskjellige meninger om hva de mener er bra og ikke fullt saa bra. Og manglende erfaring? Vil naa i alle fall si at etter aa ha bodd her i ett halvt aar har gitt meg et ganske saa godt innsikt i hvordan dette landet og i alle fall denne staten fungerer. Kan ogsaa nevne at en kamerat av meg (som bor i Norge) har en amerikansk far. Faren hans har bodd i USA i over 20 aar, og han er i den oppfattningen at Norge er bedre enn USA. Men naa er vel ikke handler vel ikke denne posten om vaares krangel om USA. Jeg kommer mest sannsynligvis til aa skrive et innlegg i RPS delen her paa forumet om ikke saa lenge, der jeg baade skriver ned det jeg ser paa som posetivt og negativt med dette landet. Edit: Leif Endret 12. desember 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg syns Australia ser ut som er hyggelig land, skal dit å gå på skole om jeg får viljen min og ikke endrer mening inne da 7484719[/snapback] Flyet går neste tirsdag. Interessert? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kashakstan. Eller noe sånt. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Jeg syns Australia ser ut som er hyggelig land, skal dit å gå på skole om jeg får viljen min og ikke endrer mening inne da 7484719[/snapback] Flyet går neste tirsdag. Interessert? 7484811[/snapback] Hmm, tja, hadde det ikke vert for at jeg må jobbe og spare litt penger nå for å sakffe med egen bule, sertefikat og bil så hadde jeg blitt med Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hmm, tja, hadde det ikke vert for at jeg må jobbe og spare litt penger nå for å sakffe med egen bule, sertefikat og bil så hadde jeg blitt med 7484823[/snapback] Jeg snakker ikke om bli med. Jeg snakker om å reise istedet for meg. Du bor og spiser gratis. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Hmm, tja, hadde det ikke vert for at jeg må jobbe og spare litt penger nå for å sakffe med egen bule, sertefikat og bil så hadde jeg blitt med 7484823[/snapback] Jeg snakker ikke om bli med. Jeg snakker om å reise istedet for meg. Du bor og spiser gratis. 7484829[/snapback] Ante meg det Men nei takk, om jeg bor der når jeg kanskje går skole der (4 år) så rekner jeg med at jeg sender en PM til deg Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ante meg det Men nei takk, om jeg bor der når jeg kanskje går skole der (4 år) så rekner jeg med at jeg sender en PM til deg 7484846[/snapback] Jaja. Da får jeg reise selv da. Hvis ikke... Seksuelle tjenester til alle som drar istedet for meg! Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 fine damer har vi også. 7484764[/snapback] Det er jeg ikke enig i 7484780[/snapback] Så, hvilke land har fine damer da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vi har diskutert dette tidligere, så jeg kjenner til situasjonen din. Det er helt greit at du har en mening om ting, det aksepterer jeg; på samme måte må du akseptere at jeg advarer folk mot din mening, da jeg mener den er basert på manglende erfaring. Alle har rett til sin mening, vettu. 7484722[/snapback] Selvsagt har alle rett til sin mening, men det virker som du skriver dette indirekte i innleggene din: "Ustedalen tar feil. Han vet ikke hva han snakker om". 7484810[/snapback] Det stemmer, det er omtrent det jeg skriver. Jeg føler at du overvurderer dine erfaringer og de gangene du har generalisert på en veldig grov måte har jeg forsøkt å påpeke dette for andre brukere, slik at de forstår at det ikke er slik hele landet fungerer. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Så, hvilke land har fine damer da? 7484856[/snapback] Vet ikke enda, har ikke funnet mange bra damer i Norge ihvertfall Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Så, hvilke land har fine damer da? 7484856[/snapback] Vet ikke enda, har ikke funnet mange bra damer i Norge ihvertfall 7484864[/snapback] Så dumt for deg da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Vært i: ItaliaHar lyst til å reise til: USA 7479738[/snapback] Yiah! Akkurat det samme her. Forresten, om dere synes det er få heite damer i Norge så er det ikke mange land dere vil trives i =/ Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Selvsagt har alle rett til sin mening, men det virker som du skriver dette indirekte i innleggene din: "Ustedalen tar feil. Han vet ikke hva han snakker om". 7484810[/snapback] Det stemmer, det er omtrent det jeg skriver. Jeg føler at du overvurderer dine erfaringer og de gangene du har generalisert på en veldig grov måte har jeg forsøkt å påpeke dette for andre brukere, slik at de forstår at det ikke er slik hele landet fungerer. 7484860[/snapback] Naa har vel ikke jeg generalisert i saa saerlig mye. Det har skrevet om reglene slik de er og om skolesystemet slik det er. Jeg har ogsaa paapekt at det kan endres fra stat til stat. Ikke kom aa si at jeg generaliserer! Ikke om aa si at jeg tar feil i forhold til deg. Jeg skriver om mine meninger og hva jeg liker/ikke liker med USA. Jeg skriver ikke om dine oppfattninger i det hele tatt! Vennligst slutt med aa si at mine meninger er feil og at dine er riktige, siden det er noe man selv bestemmer. Endret 12. desember 2006 av Ustedalen Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 England i mitt hjerte Lenke til kommentar
Gimpen Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 England er et genialt land! og maten er undervurdert! Blir nok en del turer dit det neste året... pappa skal flytte dit Lenke til kommentar
bobyboj Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Spania / Barcelona Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Etter aa ha bodd i USA en stund har jeg funnet ut at jeg er en sterk patriot for Norge. Dere vet ikke hvor heldige dere er som bor der dere bor. 7484376[/snapback] Hehe, sånn er det som oftest når man reiser hjemmefra. Man savner hjemlandet, men når man kommer tilbake så kan det plutselig hende at man savner landet man flyttet fra igjen (i ditt tilfelle - USA) Selv har jeg reist en god del og bodd litt i utlandet, og liker egentlig ikke å reise tilbake igjen til Norge når jeg må. Men selvfølgelig er det enkelte ting jeg savner iblandt. 7484423[/snapback] Etter det jeg har hørt om hans situasjon forstår jeg godt at han egentlig lengter hjem; han har ikke fått oppleve det som virkelig er bra med landet. Kjedelig at han har latt det lille inntrykket hans påvirke synet på hele landet, men det er vel sånn med folk flest. Hvem har ikke opplevd at folk sier noe a la "Tyrkia er et drittland, jeg fikk lommeboken stjålet sist jeg var på ferie der"? 7484532[/snapback] Unnskyld meg, men hva i alle dager er det du snakker om? Jeg liker ikke reglene her! Jeg liker ikke det faktum at du faktisk blir arrestert hvis du er paa en fest der det drikkes alkohol, selv om du ikke drikker. Synes det rett aa slett er feil. Men jeg har naa heller ikke sagt at USA er det vaerste landet i verden, slik som det virker som du tror jeg har sagt. Det er masse med dette landet som er bra, men Norge slaar USA paa de fleste punkter allikevel, og det maa jeg faa lov til aa ha en mening om. 7484685[/snapback] "Get down! Put your hands on your head!"...Noe sånt? :!: Ja, kan være ganske sprøtt det der tror jeg. Alkoholdrikking er ikke så vanlig som i Norge vil jeg tro, men det kommer jo ann på. Enkelte ting slår de hardere ned på enn andre ting som de nesten ikke bryr seg om i det hele tatt. Lenke til kommentar
Azubi Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Skottland. Uten tvil. Jeg har en ting for menn i skjørt. Sekkepiper og dialekten er heller ikke så rent lite beundringsverdig. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Polen er mitt drømmeland Reiser dit hvert år og har et hus der. Flytter sikkert til Polen i løpet av våren også Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Kina. Så fremt det er snakk om å bo i en søt bambuskåk i bunnen av et riskrater, hvor jeg dyrker kjærligheten på puritansk vis med den smekre lille kineseren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå