Gå til innhold

Hvilket land er ditt favorittland?

Bushmills

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vil bare si til de som liker USA det suger hardere en dere tror, det er verdt aa se men ikke mere,

saa den fireworks, booze and guns

raketter ikke USA men meksico

Booze ja da kan du glemme USA (de har de strammeste lovene i den vestlige verden)

Guns tja det har de jo vist at de har saa ingen sporsmal der

jeg vil til JAPAN eller kina

Lenke til kommentar
vil bare si til de som liker USA det suger hardere en dere tror, det er verdt aa se men ikke mere,

saa den fireworks, booze and guns

raketter ikke USA men meksico

Booze ja da kan du glemme USA (de har de strammeste lovene i den vestlige verden)

Guns tja det har de jo vist at de har saa ingen sporsmal der

jeg vil til JAPAN eller kina

7481839[/snapback]

Må være 21 for å kjøpe/drikke alkohol der borte, ja. Litt kjipt hvis man er under den alderen, men veldig ok hvis man er over :p

Ellers må jeg si at det er veldig mye som er verdt å se i USA og det er et topp reisemål enten man vil se storbyer eller oppleve fantastisk natur.

Lenke til kommentar

Verdt å se? Det er faen meg helt sykt hvor mye det landet består av, og alle mulige ting som finnes. Elsker hele landet generelt.

Dessuten varierer det fra 18 til 21 år på hva du har lov å gjøre i de ulike statene. Men bil kan du visst kjøre når du er 16 ;) (14 under noen spesielle regler i noen få stater.)

Lenke til kommentar

Hver eneste amerikanske stat har egne regler, skikker, mennesker, holdninger, tanker, følelser, stemninger og attraksjoner. Du kan bruke hele livet ditt på å utforske og oppleve, og fortsatt ikke se alt det går an å se i USA (eller noen andre land, for den saks skyld).

Enhver negativ uttalelse om ethvert land ser jeg på som svært ignorant.

Lenke til kommentar
Hver eneste amerikanske stat har egne regler, skikker, mennesker, holdninger, tanker, følelser, stemninger og attraksjoner. Du kan bruke hele livet ditt på å utforske og oppleve, og fortsatt ikke se alt det går an å se i USA (eller noen andre land, for den saks skyld).

Enhver negativ uttalelse om ethvert land ser jeg på som svært ignorant.

7483959[/snapback]

Korrekt. Mennesker fra Washington DC er helt forskjellige fra de som er fra Seattle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...