Gå til innhold

2253 Score på 3dmark

Vinojan

Anbefalte innlegg

hei! jeg har en ati x850 xt kort med 256 mb dual dv og vivo eller no sånt. jeg lasta ned 3dmark og testet det med engang.. jeg ble litt skuffet at det bare vaar 2256 score. er det noe feil jeg gjør.. jeg så at gjenomsnitte på frame pr sekund var noe med 6 fsp.. har noen av dere erfaringer om dette korte eller hva som feiler??

har pentium d prosesor 3,4 ghz

3 gb minne tror det var 5800.

320 gb harddisk

ecs hovedkort - P965T-A

www.thenerds.net/index.php?page=productpage&affid=22&pn=100435427&srccode=cii_5766179&cpncode=09-22265110-2

Endret av Vinojan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja  :innocent:

stakkars den som kjøper den, om noen kjøper den. :devil::p

men det jeg lurte litt på, hvor mye ville den score gått opp hvis han hadde byttet til et x1900xt eller noe i den gata? sånn ca?

7480165[/snapback]

hvor mye tror du den hadde vært? jeg bare satt på en pris... det står at prisen kan diskuteres :thumbup: så jeg har ikke planer om å rane kjøperen heller ;)

Endret av Vinojan
Lenke til kommentar
Ja  :innocent:

stakkars den som kjøper den, om noen kjøper den. :devil::p

men det jeg lurte litt på, hvor mye ville den score gått opp hvis han hadde byttet til et x1900xt eller noe i den gata? sånn ca?

7480165[/snapback]

hvor mye tror du den hadde vært? jeg bare satt på en pris... det står at prisen kan diskuteres :thumbup: så jeg har ikke planer om å rane kjøperen heller ;)

7480180[/snapback]

Gå ned 10.000 så kanskje du får solgt den, og ja, jeg er helt seriøs med deg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...