Gjest Gjest_12345_* Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Går siste året på videregående og har de 3 siste månedene fattet interesse for ei jente som går i paralell klassen min. Vi hilste på hverandre ganske tidlig i høst. Jeg snakker med henne en gang iblandt, det er nesten alltid jeg som tar initativ til en prat. Men når vi først kommer igang går praten lett, hun ler og smiler...Ser henne hver dag og når vi møtes smiler hun til meg og har øyekontakt, dette gjør hun flere ganger om dagen. Jeg gjengjelder selvfølgelig smilene hennes og fester blikket...Har fått MSN adressen hennes, men hun tar nesten aldri initativ til å starte en samtale...Vet ikke om hun er interessert, men føler kanskje at det er noe der...uten at jeg vet det helt sikkert...Hva mener dere, utifra de signalene hun gir? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 1. Hun har en annen i sikte 2. Hun spiller "Hard to get" Sats på det siste du Lykke til. Lenke til kommentar
the_odd Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 1. Hun har en annen i sikte2. Hun spiller "Hard to get" Sats på det siste du Lykke til. 7479542[/snapback] eller 3. Sjenert Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 3. Sjenert 7479614[/snapback] Å du har/er. 1. Asiater 2. Sett for mye film 3. Tror alle jenter er som bestemoren din. Jenter er vel ikke sjenerte, det er bare kostbare. Tror de. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Er det noe på gang? Hvem vet? Kan det bli noe? Helt sikkert Spør henne med ut, ikke vær sjenert. Har dere felles venner? Kanskje de kan finne ut om hun har noen andre i sikte for tiden? Ta initiativ, det virker ikke som hun gjør det og om det skal bli noe så må noen ta initiativ. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå