Gå til innhold

Opty 170/165 :D Hvor langt vil den klokke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvilke innstillinger kjører du? nøyaktige innstillinger.

Min boota 345*9 på samme volt, kom inn i windows og surfa litt på nett med den farta.. var jo litt morro, men jeg tror nok jeg blir å kjøre med så lav volt som mulig med mhz'n i forhold til det;) 2.9-3ghz.

Lenke til kommentar
er opteron 165 med stepping "CCBBE 0616xpmw" noe bra? fikk nettopp en sånn i posten..

7598652[/snapback]

tja, kan vel svare selv.. 300x9 på 1.425v , tror kanskje denne kan nå langt med vannkjølinga mi.. :dribble:

7598867[/snapback]

Tja.... du kan jo sjekke signaturen min. 3.1GHz på luftkjøling :!:

7600660[/snapback]

3.1 luftkjølt er vel og bra det, men er det suicide shot, eller er den faktisk dual prime stabil i noen timer på den hastigheten? Klarer du stabilt på den hastigheten har du en aldeles strålende CPU!

Lenke til kommentar

http://valid.x86-secret.com/show_oc?id=151613

Stusser litt på den siste rambrikka mi der? "noname" wtf :hmm:

Får justere litt ramhastigheter så får vi se hva jeg klarer å få til, den er hvertfall dønn stabil på denne hastigheten. Godt fornøyt med cpuen. ligger på 35-38grader idle og rundt opp mot 44grader load. Kan godt klare meg med det:)

Fikk mitt nye Cooler Master Stacker 830 kabinett idag og alt ble straks så mye bedre:) Sweeeeeeeet kabinett! :dribble:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Tar opp denne tråden jeg..

Noen som har erfaring med høy FSB på A8N SLI SE? Har gått til innkjøp av en Opteron 165, med max multiplyer på *9. Trenger derfor høy FSB for å få den riktige OC (2900MHz +). Testet litt i går med min Athlon 64 3700+, Kjørte FSB på 320 uten problemer (tilsynelatende)..

Noen som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Tar opp denne tråden jeg..

Noen som har erfaring med høy FSB på A8N SLI SE? Har gått til innkjøp av en Opteron 165, med max multiplyer på *9. Trenger derfor høy FSB for å få den riktige OC (2900MHz +). Testet litt i går med min Athlon 64 3700+, Kjørte FSB på 320 uten problemer (tilsynelatende)..

Noen som har noen erfaringer?

7838234[/snapback]

Kan bare fortelle om mine erfaringer med AsusA8N32-SLI deluxe, vet ikke om det er mye forskjell på disse kortene, men men...

Mitt kort har jeg prøvd fsb på 344, da surret min 165 på 3.1GHz. Se signatur for valid.. Mulig jeg kommer høyere også men siden pc´en står i stua er det ikke de beste forholdene temperaturmessig.. he he :)

Lenke til kommentar

Da var min Opt 165 i hus, klokket den til 2,8 Ghz som den går stabilt på.

Stepping: ccbbe 0615mpmw. Fant den ikke på lista som lå på denne eller en annen tråd, noen som har samme?

Kommer ikke noe lengre med det første, men får prøve litt mer senere. Virker som om Fsb butter på 315 på dette kortet. Har dog liten psu, kan det ha noen innvirkning?

Cpuz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...