Gå til innhold

Akam.no: Galleriet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

kan noen hjelpe meg med hvordan man legger ut bilder i galleriet? ikke noe problem hvis en har et kamera som er representert i galleriet, men hva om jeg vil legge til et kamera? har mange fine bilder som illustrerer kvaliteten til mustek mdc3500 og nikon coolpix 990 - hadde vært fint å dele med andre, samt at galleriet blir større-og bedre. i tillegg til at det gir bedre sammenligninger.

Lenke til kommentar

hvordan legger man inn i galleriet i det hele tatt? jeg kommer ihvertfall ikke inn ved å "logge inn". er det mulig å legge ut bilder uten å logge inn? og hvorfor fungerer ikke innloggingen?

skal jeg bruke samme passord som i forumet? da får jeg beskjeden "Error: Invalid username or password"

Lenke til kommentar

Hm, mulig jeg fant ut av det nå, kom meg (aner ikke hvordan) inn i et "personlig album".

Men hvordan fungerer egentlig dette? Kan alle se bildene jeg la inn, eller er det bare jeg som ser dem?

Jeg har satt permissions til "everybody" for å vise bildene. Hvis andre folk kan se mine bilder antar jeg også at jeg kan se andres bilder. Men hvordan finner jeg isåfall dem?

Jeg har forøvrig prøvd Gallery Remote, men å skrive inn http://galleriet.akamera.no/personlig som URL der fungerer (selvfølgelig) ikke...og det fungerte heller ikke med http://galleriet.akamera.no/albun35 som jeg tror var navnet på ett av albumene.

Hmm..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
kan noen hjelpe meg med hvordan man legger ut bilder i galleriet?

Man må nesten ta kontakt med meg for at jeg skal opprette de nødvendige mappene.

Galleriet kommer i en ny versjon om ikke lenge, jeg håper at dette vil være bedre på slike ting.

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...