haarod Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg skal skaffe meg en ekstern HD. Det som skal ligge på den er hovedsakelig musikk og film, men det er lenge siden jeg har skaffet meg nytt HW, så jeg er ganske "borte" i datamarkedet. Det er ikke nødvendig med masse lagringsplass, men heller at den ikke er tung å ta med seg og at den ikke trenger egen strømforsyning. Pent design er jo et pluss. Er det noen som har noen bra eksterne HD'er og anbefale? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 bruker selv denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=324975 ingen strøm nødvendig, lett å ta med seg.... kan anbefale. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Wester digital Ibook eller hva den heter. Har den i 320gb versjonen.Kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2006 Hmm.. Mini-usb? Er det sånn som brukes i kameraer og sånt? Det er vel vanlig USB 2.0 inn til pcen? Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Hmm.. Mini-usb? Er det sånn som brukes i kameraer og sånt? Det er vel vanlig USB 2.0 inn til pcen? 7480390[/snapback] Jepp.... vanlig USB -> PC mini USB -> kabinett Lenke til kommentar
no_viking_no Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Wester digital Ibook eller hva den heter. Har den i 320gb versjonen.Kjempe fornøyd. 7479522[/snapback] har to Western Digital My Book Pro..... veldig bra de også. men kan ikke si at disse er veldig portabel. ellers så trenger disse strømforsyning og hvis du leser hva "HKoN-" ønsker seg, så er disse kanskje ikke så interessant likavel.... Lenke til kommentar
peiper Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg skal skaffe meg en ekstern HD. Det som skal ligge på den er hovedsakelig musikk og film, men det er lenge siden jeg har skaffet meg nytt HW, så jeg er ganske "borte" i datamarkedet. Det er ikke nødvendig med masse lagringsplass, men heller at den ikke er tung å ta med seg og at den ikke trenger egen strømforsyning. Pent design er jo et pluss. Er det noen som har noen bra eksterne HD'er og anbefale? 7479441[/snapback] Harddisk som DENNE sammen med et SLIKT kabinett blir ultraportabelt. Sett i større disk, hvis du vil ha mer plass og har råd. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 Tror jeg går for den vikingen foreslo. Jeg har ikke behov for store mengder med plass, og jeg regner med at 120 GB er mer enn nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå