Gå til innhold

Test: Nokia N70 Music Edition


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Programvaren i N70 har imidlertid ikke noen equalizer for å justere lyden, og det har heller ikke N70 Music Edition. Du har heller ikke noen annen mulighet til å justere bassen eller diskanten.
Hva?! Og i tillegg mangler den A2DP. At Nokia kan tillate seg å kalle dette en musikktelefon. :yucky:

 

Med i pakken finner du et hodesett som sannsynligvis ikke passer til ørene dine.
Haha, dette blir bare bedre og bedre.

 

Det er ikke rart det er større rift om musikktelefonene til Sony Ericsson når Nokia prøver så hardt som dette. :whistle:

Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
Stor lydforskjell

 

N70 Music Edition har atskillig bedre lydkvalitet når du spiller av musikk enn forgjengeren. Musikkversjonen gir fra seg en mye fyldigere lyd, og spiller helt klart et større spekter med frekvenser enn N70. Spesielt basstrommen fikk plutselig komme frem i lydbildet, uten å overdøve alt annet. Vokalistene høres også plutselig mye mer ekte ut.

 

 

Er det en anmeldelse av telefon eller tilbehør (les:minnekort/hodesett/farge) :whistle:

Hvis denne forbedrede lyden kun kan krediteres det leverte hodesettet er ikke telefonen "music edition" bedre i lydavspilling enn forgjengeren .

Det burde vært opplyst om dette var tilfelle.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
Jeg har nå oppgradert min N70 til N70ME og det er merkbar bedre lyd. Jeg tok og forandret produktkode på telefonen og brukte Nokia`s egen oppgradering for fikse dette.   :p

7622122[/snapback]

 

 

Hvilken produktkode brukte du, og fikk du Norsk språk i meny og ordbok? :thumbup:

7768965[/snapback]

 

produktkoden på N70ME er 0539218 (Scandinavia)

Ja jeg fikk Norske menyer

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...