EinarEriksen Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Nokia N70 har kommet i en egen musikkversjon. Men er det verdt prisforskjellen? Les mer Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) Programvaren i N70 har imidlertid ikke noen equalizer for å justere lyden, og det har heller ikke N70 Music Edition. Du har heller ikke noen annen mulighet til å justere bassen eller diskanten.Hva?! Og i tillegg mangler den A2DP. At Nokia kan tillate seg å kalle dette en musikktelefon. Med i pakken finner du et hodesett som sannsynligvis ikke passer til ørene dine.Haha, dette blir bare bedre og bedre. Det er ikke rart det er større rift om musikktelefonene til Sony Ericsson når Nokia prøver så hardt som dette. Endret 11. desember 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Stor lydforskjell N70 Music Edition har atskillig bedre lydkvalitet når du spiller av musikk enn forgjengeren. Musikkversjonen gir fra seg en mye fyldigere lyd, og spiller helt klart et større spekter med frekvenser enn N70. Spesielt basstrommen fikk plutselig komme frem i lydbildet, uten å overdøve alt annet. Vokalistene høres også plutselig mye mer ekte ut. Er det en anmeldelse av telefon eller tilbehør (les:minnekort/hodesett/farge) Hvis denne forbedrede lyden kun kan krediteres det leverte hodesettet er ikke telefonen "music edition" bedre i lydavspilling enn forgjengeren . Det burde vært opplyst om dette var tilfelle. Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Er det en anmeldelse av telefon eller tilbehør (les:minnekort/hodesett/farge)Alle Music Edition-telefonene har ny FW. Selv med N73 som må kunne sies å være en ganske ny telefon skal det være forskjell i lydkvaliteten med Music Edition-FW. Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Likte den pluggen, får man tak i den til "de andre" telefonene til nokia? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Om du tenker på headsettet: HS-28. Lenke til kommentar
espenah Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Ser Creative's HQ-1700 er avbildet ved telefonen. De rocker! Har dem selv, sykt bra headset for pengene. Endelig noe som danker ut mitt gamle Koss Portapro (i samme klasse). Kobler dem til min "gamle" N70 med Nokia sin overgang. Lenke til kommentar
willysch Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Jeg har nå oppgradert min N70 til N70ME og det er merkbar bedre lyd. Jeg tok og forandret produktkode på telefonen og brukte Nokia`s egen oppgradering for fikse dette. Lenke til kommentar
ZturlaZ Skrevet 4. januar 2007 Del Skrevet 4. januar 2007 men vi synes beggge telefonene i dag er for utdatert til å bla opp så mye penger. D står: "beggge", ein feil kanskje? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2007 men vi synes beggge telefonene i dag er for utdatert til å bla opp så mye penger. D står: "beggge", ein feil kanskje? 7640011[/snapback] Korrigert Takk Lenke til kommentar
commodore64 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Jeg har nå oppgradert min N70 til N70ME og det er merkbar bedre lyd. Jeg tok og forandret produktkode på telefonen og brukte Nokia`s egen oppgradering for fikse dette. 7622122[/snapback] Hvilken produktkode brukte du, og fikk du Norsk språk i meny og ordbok? Lenke til kommentar
willysch Skrevet 23. januar 2007 Del Skrevet 23. januar 2007 Jeg har nå oppgradert min N70 til N70ME og det er merkbar bedre lyd. Jeg tok og forandret produktkode på telefonen og brukte Nokia`s egen oppgradering for fikse dette. 7622122[/snapback] Hvilken produktkode brukte du, og fikk du Norsk språk i meny og ordbok? 7768965[/snapback] produktkoden på N70ME er 0539218 (Scandinavia) Ja jeg fikk Norske menyer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg