toa_gutten Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Heisann Godtfollk! Jeg har 2x MSI NX6600GT kort i SLI på pcen min på et MSI K8N Diamond HK og har da begynt å klokke litt på disse... Nå har jeg skiftet ut viftene med 2x Zalman VF900CU og klokker med Powerstrip. Nå har jeg settingen på 1175/575 og scorer rett over 6600 i 3Dmark 05, men føler at mange har klart mye mere med disse kortene... Mulig at MSI kortene ikke er de beste til overklokking da... Tips eller meninger? Lenke til kommentar
Intern Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) For å få enda mer ut av kortene kan du psykisk volt modde kortene! Dvs at du lager en ny BIOS til dem og legger den inn på kortene. Andre muligheten er å fysisk volt modde dem. Dvs at du tar frem loddebolten og lodder noen steder for å få mere strøm gjennom kortet. Lykke til Endret 12. desember 2006 av Intern Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. desember 2006 Del Skrevet 13. desember 2006 For å få enda mer ut av kortene kan du psykisk volt modde kortene! Dvs at du lager en ny BIOS til dem og legger den inn på kortene. Andre muligheten er å fysisk volt modde dem. Dvs at du tar frem loddebolten og lodder noen steder for å få mere strøm gjennom kortet. Lykke til 7482577[/snapback] Riktig.. Voltmode er nok veien å gå ja se om du finner noen guider tiol voltmod av 6600GT her på forumet, eller google det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå