Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

spm; Half-open TCP connection ?

Anbefalte innlegg

heisann! vet ikke om dette er et nettverk- eller windows-spørsmål, men jeg prøver her!

Jeg får en feilmelding når jeg skal kjøre TVAnts (streaming prog.) og feilmeldingen er som følger; tvants.JPG

Det funket som bare det før jeg oppdaterte WMP 11 :thumbdown: får ikke rullet tilbake heller.... hvis noen vet hva dette "half-open TCP" er og hvordan jeg kan forandre dette mottas det med stoor takk!!

hvis ikke får jeg vel bare avinstallere mediaplayer11 da..

(har funket med XPpro SP2 tidligere)

mvh

Kjetil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aaron, Johnsawyer the Inquirer and a lot of other people have misunderstood this.

SP2 adds a limit on the number of connections which are in the process of being opened.

It is _not_ a limit on the number of simultaneous open connections.

The TcpNumConnections registry entry does not affect the limit on half open connections

The patch from http://www.lvllord.de/ is currently the only know way to remove this limit.

Lenke til kommentar
Aaron, Johnsawyer the Inquirer and a lot of other people have misunderstood this.

SP2 adds a limit on the number of connections which are in the process of being opened.

The TcpNumConnections registry entry does not affect the limit on half open connections

The patch from http://www.lvllord.de/ is currently the only know way to remove this limit.

7480117[/snapback]

Hei igjen! jeg har prøvd å forandre TCP connection til 50, 60 & 100 uten at det hjelper - ser på et par andre forum at folk sliter med det samme etter at de la inn WMP11 - så jeg får forsøke å finne WMP10 full installasjo - men problemet er jo at jeg blir sendt videre til WMP11 over alt :(

Lenke til kommentar

7480117[/snapback]

Hei igjen! jeg har prøvd å forandre TCP connection til 50, 60 & 100 uten at det hjelper - ser på et par andre forum at folk sliter med det samme etter at de la inn WMP11 - så jeg får forsøke å finne WMP10 full installasjo - men problemet er jo at jeg blir sendt videre til WMP11 over alt :(

7480612[/snapback]

OMG! jaja, det funker nå, med WMP10 - irriterende problem, for TVAnts virker ikke uten mediaplayer - da har jeg et annet spm ;) kan jeg slå av automatiske oppdateringer KUN for WMP10 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...