TST Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Det har alltid vært noe helt spesielt med Lord of the Rings. I disse dager er det ikke mer enn omtrent en måned til film nummer to slippes. Mens vi venter flakker våre øyne over til de relaterte produktene som kastes ut til oss. Denne gangen er det videospillet vi har med å gjøre, og i motsetning til normen for spill basert på filmliseseanser er dette en knakende god tittel. Les hele omtalen Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Dette er et av de spillene jeg gleder meg kraftig til. Etter at jeg leste dette fikk jeg til og med mer lyst på det, men jeg får sitte og vente til det kommer på Xbox : Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Du er ikke alene i å vente på det til Xbox. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 count me in... nån som vet når det kommer til xbox? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Kommer Ea også til å lage en versjon til PC'en? Denne versjonen så ut til å være mye bedre(grafikkmessig og spillmessig) enn LOTR:Fellowhip.... som er til PC nå Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. november 2002 Forfatter Del Skrevet 19. november 2002 Quote: Den 2002-11-19 23:10, skrev Kenny000:Kommer Ea også til å lage en versjon til PC'en? Det foreløpig ikke planlagt noen PC-versjon. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Denne versjonen så ut til å være mye bedre(grafikkmessig og spillmessig) enn LOTR:Fellowhip.... som er til PC nå I tilfelle det skulle være noen misforståelser rundt dette så har ikke Two Towers-spillet noe som helst med Fellowship of the Ring-spillet uten at det er basert på Lord of The Rings-universet. Two Towers er også et typisk "konsollspill" med sine greie kontroller og utallige comboer. Jeg ville ikke regne med at det kom til PC om jeg var deg. _________________ Erik Jørgensen Gamer.no [ Denne Melding var redigert av: Macint0sh på 2002-11-20 14:09 ] Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Supert spill, det der two towers! Bra det bare kommer til Playstadion . X box suger! Noen som er enig? Lenke til kommentar
starfish Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Mr. Donkey Kong.... er det mulig for deg å argumentere dette utfallet om at xbox suger? Det ender bare opp med at du blir flamet, kalt fjortis også videre, det er ikke en god måte å starte forum-karrieren skjønner du... PS. Ingen har sagt at Two Towers ikke kommer til xbox... Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 19:36, skrev starfish:PS. Ingen har sagt at Two Towers ikke kommer til xbox... Tvert i mot. Da vi var på EA Play 2002 i London i august, fortalte selveste produceren bak spillet oss at det kommer til Xbox neste år. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg fikk prøvd spillet i dag til en venn med ps2. Må bare si at det er et jævlig bra spill.. herlig musikk er det og. De nivåene jeg prøvde var egentlig ganske simple.. men det ble litt vanskeligere etter moria. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Quote: Den 2002-11-20 22:15, skrev espen999:Jeg fikk prøvd spillet i dag til en venn med ps2.Må bare si at det er et jævlig bra spill.. herlig musikk er det og. Det er original-musikken fra filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg