Gå til innhold

Snacks å ta med seg på kinoen?

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sjeldent med meg noe, men nå sist kjøpte jeg og ei venninne en pose knott, BARE for å skremme de to andre vi hadde med. Vi så The Grudge 2, og de er lettskremte som bare det.

7479494[/snapback]

Jeg greide å brøle ut høyt i begynnelsen.

7479514[/snapback]

Så lenge det er et skikkelig mannebrøl så er det jo forsåvidt greit, da. Det var forresten en som nøs kraftig rett før det skjedde noe skummelt så en del små fjortis-jenter hylskrek, og jeg lo meg omtrent fordervet.

Hvordan skremmer man noen med en pose knott?

Litt mer ontopic: Baconsnacks eller popcorn, pluss cola. Alt sammen så stort som over hodet mulig. Pleier meget sjelden å spise/drikke noe sånt ellers, men det hører med til kino.

Lenke til kommentar
Så lenge det er et skikkelig mannebrøl så er det jo forsåvidt greit, da. Det var forresten en som nøs kraftig rett før det skjedde noe skummelt så en del små fjortis-jenter hylskrek, og jeg lo meg omtrent fordervet.

7505158[/snapback]

Var skikkelig brøl ja. Begynnelsen kom litt fort på ^^ Satt jenter bak som sparka hele tiden det skjedde noe :p

Lenke til kommentar

Når jeg er med venner pleier jeg å ha mer enn når jeg er med pappa. Når jeg er med pappa pleier jeg å ha enten bare noen pastiller eller liten brus og liten popcorn. Når jeg drar på kino med venner pleier jeg ofte og ha stor brus og medium popcorn, og kanskje noe søtt. vet ikke hvorfor det er sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w

Pepsi (Tromsø Kino har ikke Cola :mad:) og noe enkelt. Var å så Eragon i dag å jeg rakk ikke åpne Toffin posen min før filmen var ferdig :hmm: Hater trilogier... irriterende venting

Endret av Slettet-PJ3x8Q2w
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...