hrmpf Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Popcorn og Cola. Når jeg tenker meg om, kjøper jeg dette hver gang . Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Vanligvis en brus, bare. Før var det også sursild, men det har jeg ikke sett i butikker/kiosker på år nå. Lenke til kommentar
kalli Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Pleier å ta en brus, popcorn eller bacon snacks og så litt smågodt (blanding av skjokolader, sure ting og søte ting, sukkertøy...osv...) Synes det passer bra til kino, og så har man noe godt å kose seg med gjennom hele filmen! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har sjeldent med meg noe, men nå sist kjøpte jeg og ei venninne en pose knott, BARE for å skremme de to andre vi hadde med. Vi så The Grudge 2, og de er lettskremte som bare det. 7479494[/snapback] Jeg greide å brøle ut høyt i begynnelsen. 7479514[/snapback] Så lenge det er et skikkelig mannebrøl så er det jo forsåvidt greit, da. Det var forresten en som nøs kraftig rett før det skjedde noe skummelt så en del små fjortis-jenter hylskrek, og jeg lo meg omtrent fordervet. Hvordan skremmer man noen med en pose knott? Litt mer ontopic: Baconsnacks eller popcorn, pluss cola. Alt sammen så stort som over hodet mulig. Pleier meget sjelden å spise/drikke noe sånt ellers, men det hører med til kino. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Salte fisker, popkorn, og cola er et must. Blir fort varmt på kinoen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Så lenge det er et skikkelig mannebrøl så er det jo forsåvidt greit, da. Det var forresten en som nøs kraftig rett før det skjedde noe skummelt så en del små fjortis-jenter hylskrek, og jeg lo meg omtrent fordervet. 7505158[/snapback] Var skikkelig brøl ja. Begynnelsen kom litt fort på ^^ Satt jenter bak som sparka hele tiden det skjedde noe Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Var skikkelig brøl ja. Begynnelsen kom litt fort på ^^ Satt jenter bak som sparka hele tiden det skjedde noe 7514307[/snapback] Gå ut bak dem og spark dem litt i leggene hele veien ut. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Var skikkelig brøl ja. Begynnelsen kom litt fort på ^^ Satt jenter bak som sparka hele tiden det skjedde noe 7514307[/snapback] Gå ut bak dem og spark dem litt i leggene hele veien ut. 7514480[/snapback] *flørte flørte* Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 (endret) hmm.. er det ingen som bruker å ta med SMASH?? Det er jo et must i kinosammenheng :!: i allefall for meg og mine venner.. mmmm Endret 19. desember 2006 av Lise04 Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Blir somregel bare en brus. Kjører noen ganger på med popcorn og sjokolade "M" er jo en klassiker, blir alltid det når jeg ser kino med Pappa 7479155[/snapback] Drar skjelden på kino med pappa men alt det andre ligner helt på meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 URGE, popcorn og saltstenger. knaser godt, og har en praktisk, stiv plastembalasje Lenke til kommentar
-Shaq- Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Cola/Fanta og Popcorn som regel. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Når jeg er med venner pleier jeg å ha mer enn når jeg er med pappa. Når jeg er med pappa pleier jeg å ha enten bare noen pastiller eller liten brus og liten popcorn. Når jeg drar på kino med venner pleier jeg ofte og ha stor brus og medium popcorn, og kanskje noe søtt. vet ikke hvorfor det er sånn. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 25. desember 2006 Del Skrevet 25. desember 2006 Cola og beaconsnack er en klassiker Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ3x8Q2w Skrevet 28. desember 2006 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Pepsi (Tromsø Kino har ikke Cola ) og noe enkelt. Var å så Eragon i dag å jeg rakk ikke åpne Toffin posen min før filmen var ferdig Hater trilogier... irriterende venting Endret 28. desember 2006 av Slettet-PJ3x8Q2w Lenke til kommentar
Katiie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 En gang hadde jeg med meg en take away-pizza fra Peppes på kino. Ikke akkurat ideelt kinogodt. Luktet og var sølete. Jeg pleier egentlig å spise smågodt eller popcorn og en random brus. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Bruker som regel å kjøpe meg noe absurd fra Hollywood Candy (importsnop som selges hos Location i Trondheim) som nesten bestandig smaker høgg. Lenke til kommentar
supern- Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 (endret) Vanligvis baconsnack(den varme de har på kino sjappa er jo konge) Masse ruller Cola/Fanta/Farris lime..kommer an på hvor mye brus jeg har drukket tidligere samme dag Endret 30. desember 2006 av supern- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå